İLİŞKİLİ HABERLER
Gösterişi seven kadınların markası
Gösterişi seven kadınların markası
'Ben buradayım' diyen kadının markası Balizza, üç farklı koleksiyonunda kadınların aradığı her tarzı sunuyor..
Akmerkez'de veya Nişantaşı'nda alışveriş yapanları izlemek en büyük zevklerim arasında. Bir kafede oturup, arkadaşımla onların hangi mağazaya gireceklerine dair iddiaya gireriz. Ardından onları gizlice takip eder, iddiayı kimin kazandığına bakarım. Araştırma sonucu; son zamanlarda birçok kişinin Balizza mağazasını tercih ettiğini söyleyebilirim. Ben de merak ettiklerimi Balizza yönetim kurulu başkanı Rutkay Çakırkaya'ya sordum.
SPOR VE ŞIK BİR ARADA
* Balizza nasıl bir marka, biraz anlatabilir misiniz? Baliza Arapça bir kadın ismi. Ben buna bir 'z' ekledim ve Balizza yaptım. Bütün kadınlar çok güzel şeylere layık, bu yüzden Balizza'nın her ayrıntısı çok özenle incelenir. Balizza, dünya moda devleri ile aynı platformu paylaşan bir moda markasıdır. Mağaza tasarımlarımızdan, defile ve özel organizasyonlarımıza kadar her detayla, Balizza müşterisinin özel ve ayrıcalıklı olduğunu vurguluyoruz.
* Balizza kimlere hitap ediyor? Balizza Black, B2 Balizza ve Balizza Gold olarak hazırlanan üç farklı koleksiyonumuz var. Balizza Black koleksiyonlarımızı Elena Bellantuono hazırlıyor. Hitap ettiği kesim ise 25-50 yaş aralığında, şık, sofistike ve kadınsı tarzdan hiç vazgeçmeyen kadınlar. Nurcan Özarslan Çınar'ın hazırladığı B2 Balizza ise 18-35 yaş grubu arası, trendleri takip eden, spor ve şıklığı bir arada tercih eden kadınlara hitap ediyor. Versace'nin eski tasarımcısı Stefano Guerriero'nun hazırladığı Balizza Gold koleksiyonlarının ise tamamen lüks ve ihtişamın birleştiği iddialı bir çizgisi var. Bu koleksiyonu günün her saatinde gözalıcı ve sıradışı olmayı seven kadınlar tercih ediyor.
* Biraz da yeni projelerinizden bahseder misiniz? Balizza, Milano Fashion Week'e kabul edilen ilk Türk markası oldu. Stefano Guerriero tarafından hazırlanan 2007-08 Sonbahar/ Kış koleksiyonu ile Versace, Gucci, Armani, Prada gibi dünya markaları ile birlikte birlikte İtalya'da görücüye çıkacak.
* Balizza kaç senelik bir firma, yurtdışına ihracatınız var mı? Balizza, 1999 yılında kuruldu. İstanbul Nişantaşı ve Akmerkez mağazalarımızın yanı sıra Laleli ve Osmanbey'de toptan mağazalarımız var. Çağlayan'daki fabrikamızda da bir showroom ve outlet mağazamız bulunuyor. Antalya Rixos ve Ela Quality otellerinde de butiklerimiz var. Yurtdışında ise 45 bayimiz, 200'e yakın corner satış noktamız, Moskova'da butiğimiz ve Milano Via della Spiga'da ise bir showroom'umuz var.
TÜRK KADINI İÇİN
* Yeni sezonda bizim için neler tasarladınız? Türk kadını giyinmeyi bir sanat gibi görüyor ve moda akımlarını yakından takip ediyor. Bütün tasarımcılarımız koleksiyonlarını, Türk ve dünya kadınlarının beğeni ve beklentilerini güncel olarak takip ederek oluşturuyor. Yeni sezon koleksiyonlarımızda; micro mini elbise ve etekler var. 60'lar ve 80'ler tarzında; metalik altın, yılan derileri ile detaylandırıldı. Altının yanı sıra beyaz kum, platin, siyah, lime yeşili ve detaylarda lila rengi kullanıldı. Balizza'nın üç farklı koleksiyonu var. Hepsini de Elena Bellantuono hazırlıyor. Sofistike ve kadınsı tarzı sevenler bu koleksiyonları mutlaka görmeli.
İLİŞKİLİ HABERLER
Gösterişi seven kadınların markası
Yayın tarihi: 18 Ağustos 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/08/18/gny/haber,13CCE016C1D84193A8A41C401468C5CD.html
Tüm hakları saklıdır.