kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 17 Ağustos 2007, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Atasay, her ayın 6'sını indirimli altın günü yaptı

Atasay CEO'su Cihan Kamer, yeni kampanyalarıyla altın takıyı orta sınıfa taşımayı amaçladıklarını belirterek "indirimli satış" mantığını Türkiye'ye yayacaklarını söyledi..
Atasay CEO'su Cihan Kamer, yapacakları yeni kampanyayla, outlet mağazacılığını (indirimli satış) tüm Türkiye'ye taşıyacaklarını söyledi. Her ayın altıncı gününde yüzde 25 indirimli satış yapacaklarını dile getiren Kamer, "Yüzde 25, altın sektöründe devrim demek. Çünkü sadece işçilik maliyetleri anlamında değil, altında da indirim yapıyoruz. Yani maliyetlerin bile altında satacağız" dedi. Kamer, şirketin Genel Müdürü Haldun Ulutürk'le birlikte düzenlediği basın toplantısında, "Altıncı Günde Altın Fırsatlar" adlı yeni kampanyaları ile ilgili bilgi verdi. Özellikle takım ve ağır setlerde kâr marjlarının düşük olduğunu dile getiren Kamer, "Ekim ayında başlayacak kampanya öncesinde 18 Ağustos-2 Eylül tarihleri arasında da bütün ürünler yüzde 25 indirimle satılacak" diye konuştu.

ALTI TAKSİT İMKÂNI
İndirimin yanı sıra, kredi kartlarına altı taksit imkânı da sunacaklarını dile getiren Kamer, tek taş pırlanta kampanyasıyla C sosyo ekonomik sınıfa ulaşabildiklerini, bunu sürdürmeyi amaçladıklarını söyledi. Kamer, kampanyayı yıllarca devam ettirmeyi planladıklarını kaydetti. 2008'de takı ihracatında yüzde 10 artış beklediklerini ve Atasay'ın hedefinin de uluslararası bir marka haline gelmek olduğunu anlatan Kamer, 1997 yılında 1 birim olan tasarım maliyetlerinin 10 yıl içinde 50 kat arttığını söyledi. 10 yıl önce kendilerinin de diğer şirketler gibi yurtdışındaki takıları kopyalayarak üretim yaptıklarını ifade eden Kamer, "Artık yılda dört koleksiyon çıkaran bir marka haline geldik. 10 yıl önce tek bir tasarımcımız yokken bugün ödüllü yedi tasarımcıdan oluşan bir ekibimiz var" dedi.