Bu fotoğrafta bir bardak bira 4.50 Euro'ya satılırken, 50 litre temiz suyun 1.50 Euro olduğuna dikkat çekiliyor. Kampanya kültürler ve yaşam standartları arasındaki çelişkiyi ortaya koyuyor.
Bu kampanya görenlerin yüreklerini burkuyor!
Saatchi&Saatchi'nin 'People In Need' derneği için hazırladığı reklam kampanyası tüm dünyada büyük ilgi gördü. 2003 yılında Hollanda'da kurulan dernek, Afrikalı yardıma muhtaç insanlara ve mültecilere fon sağlıyor. Cannes Lions Uluslararası Reklam Festivali'nde bu yıl 'en iyi dış mekan' dalında gümüş madalya kazanan kampanya, uzun süre konuşulacağa benziyor.
Yayın tarihi: 22 Temmuz 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/07/22/gny/haber,C4EA05BD8B464DD688708B280A43E591.html
Tüm hakları saklıdır.