kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 19 Temmuz 2007, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Sigortalılara hakları doğru anlatılmalı

Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, 'Müşterilerimiz, onlara 'İyi ki Aksigortalıyım!' dedirten pek çok hakka sahip. Üstelik bu haklara, tek bir 'paket poliçe' ile ek bir ücret ödemeden sahip oluyorlar' dedi..
Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, Aksigorta'nın sektördeki deneyimlerinden hareket ederek müşterilerinin karşılaşabileceği durumları ve sonrasında yaşanabilecek sıkıntıları göz önünde bulundurduklarını ve bu çerçevede ürünlerde değişiklikler yaptıklarını belirtti. Aksigorta olarak dar ve geniş kapsamlı, alternatif teminat seçenekli poliçeler sunmaktan vazgeçtiklerini, konut sigortalarında ve kaskoda sigorta prensipleri ve genel şartlar dâhilinde, müşterilerin tüm ihtiyaçlarını dikkate alan, geniş kapsamlı Kasko Paket ve Konut Paket ürünlerini geliştirerek piyasaya sunduklarını ifade eden Ragıp Yergin, müşterilerinin hangi risklere maruz kalabileceklerini öngörerek, onların haklarını korumak adına ürünlerde bu tür bir revizyona gittiklerini söyledi.

'AKSİGORTA İLE GÜVENDELER'
Konuyla ilgili olarak Ragıp Yergin, "Aksigorta yeni paket ürünleriyle, tüm hasarlarda, başlarına gelebilecek en küçük aksilikte bile yardım ve acil sağlık hizmetleriyle müşterilerinin yanında olacaktır. Müşterilerimiz, onlara 'İyi ki Aksigortalıyım!' dedirten pek çok hakka sahipler. Üstelik tüm bu haklara, tek bir 'paket poliçe' ile ek bir ücret ödemeden sahip oluyorlar. Poliçelerimizdeki tüm teminatlar, şirketimizin sigortacılık anlayışına göre birer Aksigortalı haklarıdır. Müşterilerimiz Aksigorta ile kendilerini güvende hissetsin." diye konuştu. Yergin, "1.250'ye yakın acente ile yaygın bir dağıtım ağına sahibiz. Sigortacılık konusunda yetkin bu öz acentelerimizle daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmayı planlıyoruz." diyerek sözlerini tamamladı.

"TEMİNATLARINIZ HAKLARINIZDIR"
Ragıp Yergin, Aksigorta'nın poliçede yazılı teminatların kapsamlarını sigortalının hakları olarak daha anlaşılır hale getirdiğini belirterek, bu anlayışın müşterilerinin 444 27 27 no'lu irtibat telefonundan 7/24 ulaşabilecekleri 'Hizmet Merkezi'nin sunduğu ayrıcalıklarla pekiştirildiğini ifade etti. Hizmet Merkezi sayesinde, hasar anında veya sonrasında Aksigorta'nın her zaman acenteleriyle birlikte müşterilerinin yanında olduğunu belirten Yergin, "Böylece hasar ihbarları ve işlemleri kolaylaştırılmakta, ödeme süreci ise kısalmaktadır." diye konuştu.