Reklamlara değil teknolojiye bakın
İLİŞKİLİ HABERLER
Reklamlara değil teknolojiye bakın
RAKİPLERİ Philips ve Sony'nin kâr odaklı çalıştığını söyleyen Ruossos, "Bir ürünü 100 liraya mal edip, 101 liraya satarsak kârımız olan bir lirayı çalışanlara ve teknolojiye yatırıyoruz. Rakiplerimiz ise kârı düşünüp, o bir lirayı cebe atıyor. Bazıları ise sadece reklamlar sayesinde satış yapabiliyor" dedi.
Yayın tarihi: 2 Temmuz 2007, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/07/02//haber,86811FB15C94479D93E7A02E6A63286F.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.