Cannes arifesinde artık kişisel devrimimi yapıp, dijital fotoğrafa geçeyim dedim. Tam ne alsam, diye düşünürken, bütün büyük gazetelerde Yalçınlar adlı şirketin tanıtım broşürleri çıktı. Çok sayıda makine arasında, peşin bin 569 dolara satılan bir Nikon'a ilgi duydum. Yıllardır kullandığım Canon'dan Nikon'a bir geçiş yapayım, dedim. Ama almaya gittiğimde tuhaf şeyler oldu. İlan edilen D80 Nikon gövdesi tamamdı da Nikon AF 18-200 mm. objektif ortada yoktu. Bunun ilana yanlışlıkla konduğunu söylediler, onun yerine, hiç bilmediğim bir Tamron objektif önerdiler. Ben uzun süre düşünüp, yine Nikon objektifte karar kıldım. Ama küçük bir farkla: İlandakinden yaklaşık 1 milyar lira fazla ödeyerek! Demem şu ki, reklam kampanyalarına pek inanmayın. Ardından sürprizler çıkabiliyor. Böyle bir olay bir Batı ülkesinde, özellikle ABD'de olsa ne olurdu, onu da tahmininize bırakıyorum. Bu arada hakkaniyet gereği, yeni makinemden çok memun olduğumu da ekleyeyim.
Yayın tarihi: 1 Haziran 2007, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/01/cm/haber,B4AD51D59DC64FBAAD68F881EE7F067E.html
Tüm hakları saklıdır.