Alışveriş çimlerin altına inecek
İLİŞKİLİ HABERLER
Alışveriş çimlerin altına inecek
Ümraniye Tepeüstü'nde bu yaz açılacak M1 Meytan, toplam 128 bin metrekare alanda 60 mağaza, çok sayıda restoran, cafe ve sinema salonunu içeriyor. Meydan adı verilecek alışveriş merkezi gençleri hedefliyor. Mağazaların açık alana yayıldığı Meydan'da spor dünyası adı verilen bölgede spor ürünlerini satacak mağazaların toplam alanı 2 bin 500 metrekare. Yine Metro Group'un elektronik ürünlerini satan Media- Markt Türkiye'ye ilk kez buradaki 4 bin metrekarelik mağazası ile girecek. Meydan'ın en önemli farklarında biri de mağazaların çatılarında piknik imkanının bulunması, çatılar çimle kaplanacak çünkü. Ağustos ayında açılması planlanan 'Meydan' aynı anda 60 bin kişiyi ağırlayacak şekilde tasarlanmış. Projenin başında bulunan Metro Group Emlak Yönetim Genel Müdürü Gündüz Bayer, 'Meydan'ın yapılacağı araziyi 1996 yılında aldıklarını söylüyor. IKEA da Metro Group'un kiracısı olarak araziye yerleşmiş. IKEA'nın hayata daha 'rahat' bir pencereden bakanlara hitap eden ürün konsepti ile kendi projeleri ile örtüştüğünü anlatıyor. Projeye start verilmeden sıkı bir saha araştırması yapılmış. Bayer, Anadolu yakasının kavşak noktasında olan arazinin, ana arterlerin geçtiği bir kavşak noktası olduğunun altını çiziyor. AltunizadeÜsküdar arasında açılan yol gibi yeni açılan otobanlar çevredeki konut projelerine de hız kazandırmış. Yapılan araştırmada, burada oturan insanların yaş ortalamasının 25 ile 45 arasında değiştiği tespit edilmiş.
Yayın tarihi: 12 Nisan 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/04/12/em/haber,8B7AD2E8E680403FAF05D538FFEB5F6F.html
Tüm hakları saklıdır.