|
|
'Seks var, Durex var'
Durex yüzde 26 pazar payıyla prezervatifte dünya lideri. Türkiye'de karşısında Okey var. İkisi de farklı medya planlaması ve hedef kitle tanımlamasına sahip. Durex Türkiye'de daha az TV, daha çok radyo reklamı yaparken Okey, ödüllü TV reklamlarıyla aklımızda. Durex prezervatif kullanımında rolü kadınla bölüşürken, Okey daha çok erkeklere odaklanıyor. Hepsi bir yana, Durex'in sıkça RTÜK'e şikayet edilen radyo reklamlarını seviyorum. Dinlerken gülümsüyorum. Her farklı spotta da durum değişmiyor. Durex'li seksle Durex'siz seks arasındaki farkı öyle eğlenceli anlatıyorlar ki... Sonuncusunda kadın biraz isteksizce "Yatak odamızı seviyorum" diyor. İşin içine Durex girince sevdikleri yerlerin sayısı ve sesin heyecanı hızla artıyor: "Salonumuzu da, mutfağımızı da, kanepemizi de, halımızı da..." Durex seksi rutin dışına çıkarmayı vaat ederek "Sıradan seks var, Durex'li seks var" derken, şimdi "Seks var, Durex var" diyerek biri varsa diğeri yok anlamına götürmese daha hoş olurdu.
|