'Ağızdan ağıza pazarlama bin kat daha etkili'
Womm (Word of Mouth Marketing - Ağızdan Ağıza Pazarlama) konusunda dünyanın önemli konuşmacıları arasında gösterilen George Silverman, ağızdan ağıza pazarlamanın, geleneksel pazarlamadan bin kat daha etkili olduğunu söyledi. Silverman, eski pazarlama yöntemlerinin müşterilerini kandırmaya odaklandığını, yeni pazarlamada ise müşterinin kontrol sahibi olduğunu, "Artık insanlara satış yapılmıyor, onlar kendileri alıyor. Biz onlara ürünü almalarında yardım ediyoruz" dedi. MediaCat ve Garanti Bonus işbirliğiyle düzenlenen konferansta konuşan Silverman, insanların günde 5 bin reklam iletişimine maruz kaldığını, bunlardan bin tanesinin geleneksel, yalnızca bir tanesinin kişileri harekete geçirdiğini kaydetti.
|