Raporda açıklanan veriler, Avrupa'da en fazla alışveriş merkezi yatırımı yapan ülkenin Almanya olduğunu gösteriyor. Ülkenin pastadan aldığı pay 8 milyar Euro ile toplam büyüklüğün yüzde 32'sini oluşturuyor. İkinci büyük Avrupalı yatırımcı ise İspanya. İspanya'nın 2006 yılında yaptığı alışveriş merkezi yatırımları 2.5 milyar Euro büyüklüğe ulaşmış durumda. Almanya ve İspanya'yı takip eden diğer Avrupa ülkesi de 2.4 milyar Euro'luk yatırım tutarıyla Polonya oldu. Ayrıca, raporda, 2005 yılında 249 olan yatırım işlemleri sayısının; 2006'da 420 işleme yükseldiği de belirtildi. Raporda, Avrupa'da yapılan alışveriş merkezi yatırımlarının 2004'e kıyasla 3 kat arttığı kaydedildi. Raporda, toplam yatırımın önemli bir kısmının 2006'nın son çeyreğinde gerçekleştiği belirtildi