İsmin ne dedi söyleyiverdim: Feride
Dikkatimi ilk adı çekti. Feride. Sonra etiketteki Feride'nin tasarımı... Belki de anneannemin adı olduğu için isimdeki nostalji. Belki de şarkı söyleme becerisi olmayan benim bile mırıldanma cesareti gösterdiğim şarkı olması. Herkesin yabancı isimlere gittiği bir zamanda basit, eski ve naif bir adı seçme cesareti kimindi? Araştırdım. İletişim dünyası nın iyi tanıdığı Sedat Üreten çıktı karşıma. Zeytin ve zeytinyağı işinde henüz çok yeni. "Feride markasıyla amacımız, halkı zeytinyağı konusunda bilinçlendirerek, tüketimini artırmak" diyor. İletişim ve marka konumlandırmasını ise şimdilik sınırlı alanda tutuyor. Fakat ürünün niteliği bu sınırın aşılacağına işaret ediyor. Marka uygun, ürün uygun, ortam uygun.
|