Sadece satmıyor büyükse eve taşıyor, kullanımını öğretiyor
Darty'nın yaptığı müşteri güvenlik sözleşmesinde satış sonrası hizmetler ve arızalara ilişkin ilkeler sıralanıyor. Buna göre Darty, 15 gün içinde, sattığı ürünler aynı coğrafi bölgede başka mağazalarda aynı hizmet koşulları ile daha uygun fiyatlara satılıyorsa, fiyat farkını geri ödüyor ve bir kutu çikolata ile teşekkür ediyor. Mağazadaki satış personeli, müşterilerin, ihtiyaçlarına en iyi cevap verecek ürünü seçebilmeleri için rehberlik ediyor. Montaj gerektiren ürünler eve teslim edilirken montaj yapılıyor ve kullanıcı eğitimi veriliyor. Müşteri talep ederse Darty, montaj sırasında evdeki eski ürünü alıyor. Satılan ürünün arızalanması durumunda problem çözülene kadar müşteriye yardımcı olunuyor. Mağazaya getirilen ürünler arıza giderildikten sonra müşteriye haber veriliyor. Taşınamayan ürünler için eve yetkili servis gönderiliyor. Ürünün yetkili servislerde kaldığı sürenin uzaması halinde, ürünün ana fonksiyonlarını yerine getirecek bir yedek ürün, müşteriye geçici olarak sağlanıyor. Darty'nin çağrı merkezi de haftanın 7 günü saat 10.00-22.00 arası açık tutuluyor.