|
|
|
|
|
|
Mini mini paketlerde koskocaman fikirler
Halkla ilişkilerden insan kaynaklarına, muhasebeden reklam departmanına kadar bir şirketin tüm birimlerinde çalışanların fikirleri bir potada toplandı ve mini mini paketlere sıkıştırıldı... Sonunda renkli, ilginç ve eğlenceli bir konsept ortaya çıktı! İşte, sıkıştırılmış bir hayatın öncüsü T-box....
İçlerindeki ürünlerden çok ilginç paketleri, esprili 'talimatnane'leri ve farklı kampanyalarıyla tüketiciye sunulan T-box'un hikayesi, 2003'te Boyner Holding bünyesinde start alıyor. Projenin ortaya çıkmasında, Beymen Kreatif Direktörü Murat Türkili'nin Cem Boyner'e hediye ettiği bir tişört esas rolü oynuyor. Ardından holdingin halkla ilişkilerinden insan kaynaklarına kadar çeşitli bölümlerinde çalışanlar bir araya toplanıyor. Çalışanlar, kendi işleri dışında haftada birkaç saatlerini ayırarak sıcak bir sohbet ortamında T-box için yaratıcı fikirler ortaya atıyor.
FARKLILIĞI
İÇİNDE SAKLI Her ürünün kendi içinde bir tasarım esprisi var. Peki nedir, bu minik kutulara sıkışan espriler! Bunları Türkili şöyle anlatıyor: "Etiketleri herkesin koyduğu yere koymayız. Farklı dikişler kullanırız. Eşofmanların ipleri diğerlerine göre daha kalındır." T-box Genel Müdürü Dilek Şensoy, "Aslında farklı bir şey yapmıyoruz. Herkesin sattığı bir ürünü alıp saklıyoruz. Müşteriye ürüne ulaştığı noktada farklılık sunuyoruz" diyor. İşte, T-box'ın eğlenceli sözleri ve ilginç tasarımları...
DUYGU GÖKMENOĞLU - GÜNAYDIN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|