|
|
|
|
|
|
|
Japonya'da ilk sıra Massa'nın
Formula 1'de sezonun sondan birinci yarışı olan Japonya Grand Prix'inde ilk sıra Ferrari'nin Brezilyalı pilotu Felipe Massa'nın oldu.
Suzuka Pisti'nde koşulacak olan sezonun 17. yarışı Japonya GP'sinde ilk cep Ferrari pilotlarının oldu. Ferrari'nin Brezilyalı pilotu Felipe Massa, 1:29.599'luk derecesiyle en hızlı zaman imza attı ve kariyerinin ikinci 'pole pozisyonunun' sahibi oldu. Sekizinci dünya şampiyonluğuna koşan Ferrari'nin Alman pilotu Michael Schumacher ise, 1:29.711'le ikinci sırayı elde etti.
Toyota pilotları, sıralama turlarında oldukça iyi bir yarış çıkardılar ve Alman Ralf Schumacher, 1:29.989'la Toyota adına 3. ve İtalyan Jarno Trulli ise 1:30.039'la dördüncü en iyi zamanı elde etti. Geçtiğimiz yılın dünya şampiyonu Renault'un İspanyol pilotu Fernando Alonso ise 1:30.371'le ancak 5. olabildi.
Suzuka
Pisti'nde pilotların elde ettikleri zamanlar ve büyük yarış öncesi oluşan sıralama ise şöyle:
"1. Felipe Massa (Brezilya) Ferrari 1:29.599 2. Michael Schumacher (Almanya) Ferrari 1:29.711 3. Ralf Schumacher (Almanya) Toyota 1:29.989 4. Jarno Trulli (İtalya) Toyota 1:30.039 5. Fernando Alonso (İspanya) Renault 1:30.371 6. Giancarlo Fisichella (İtalya) Renault 1:30.599 7. Jenson Button (İngiltere) Honda 1:30.992 8. Rubens Barrichello (Brezilya) Honda 1:31.478 9. Nick Heidfeld (Almanya) BMW Sauber 1:31.513 10. Nico Rosberg (Almanya) Williams-BMW 1:31.856 11. Kimi Raikkonen (Finlandiya) McLaren-Mercedes 1:30.827 12. Robert Kubica (Polonya) BMW Sauber 1:31.094 13. Pedro de la Rosa (İspanya) McLaren-Mercedes 1:31.254 14. Mark Webber (Avustralya) Williams-BMW 1:31.276 15. Vitantonio Liuzzi (İtalya) Toro Rosso 1:31.943 16. Christijan Albers (Hollanda) Midland 1:33.750 17. David Coulthard (İngiltere) Red Bull 1:32.252 18. Robert Doornbos (Hollanda) Red Bull 1:32.402 19. Scott Speed (ABD) Toro Rosso 1:32.867 20. Takuma Sato (Japonya) Super Aguri F1 Team 1:33.866 21. Tiago Monteiro (Portekiz) Midland 1:33.709 22. Sakon Yamamoto (Japonya) Super Aguri F1 Team".
(İHA)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|