|
 |
 |

Şirketlerden
THY, Anadolu Ateşi'ne sponsor oldu TÜRK Hava Yolları (THY) Anadolu Ateşi Dans Topluluğu'na sponsor oldu. Sponsorluk anlaşmasının duyurulduğu toplantıda konuşan Türk Hava Yolları Genel Müdürü Doç. Dr. Temel Kotil, "Sponsoru olduğumuz 12 Dev Adam'ın dünya altıncılığıyla gururlandık. Sadece spora değil, dünyanın farklı noktalarında gösteriler düzenleyerek, Anadolu kültürünü, tarihi değerlerimizi ve geleneklerimizi dünyaya tanıtmada çok önemli bir misyon üstlenen Anadolu Ateşi'ne de destek sağlama kararı aldık. Böylece Anadolu Ateşi, tüm dünyaya THY'nin gücüyle yayılacak" dedi.
Elektrolux, Türkiye'de 20 yılı geride bıraktı TÜM dünyada yaklaşık 1 milyar dolar ciro, 3 bin 800 çalışan, 40 milyon adet beyaz eşya ve profesyonel cihaz üretimi ile hizmet veren Elektrolux Professional, Türkiye'deki 20'nci yılını kutladı. Electrolux Professional Ülke Müdürü Semih Orcan, "Globalleşen dünyada bundan sonraki yıllarda da amacımız Türkiye'de, mutfak ve çamaşırhane sektörüne en gelişmiş teknoloji ve en kaliteli hizmeti sunmaya devam etmek olacaktır" dedi.
Ege'ye en çok yatırım Alfemo'dan geldi ALFEMO'YA, mobilya meslek grubunda Ege Bölgesi'nde en fazla ihracat ve yatırım yapması, ayrıca en çok istihdamı sağlaması nedeniyle Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO) tarafından 3 başarı belgesi verildi. İzmir'de düzenlenen ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'nın da katıldığı ödül töreninde başarı belgelerini ALFEMO adına Genel Müdür Ramazan Davulcuoğlu aldı. Törende bir konuşma yapan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, sanayicilerin üretim yaparak, istihdam sağlayarak, ihracat yaparak ve vergi ödeyerek kalkınmada öncü rolü oynadıklarına dikkat çekti.
Otokar, yeni otobüsünü Almanya'da tanıtacak BU yıl 21-28 Eylül tarihleri arasında Almanya'nın Hannover kentinde gerçekleştirilecek Uluslararası Ticari Araç Fuarı'nda (IAA), Otokar, iki yeni ürününü ile yer alacak. Küçük otobüs serisini yurtdışında Navigo markası ile satışa sunan Otokar, IAA 2006'da 31 kişilik küçük otobüsü Navigo 160SE'yi ilk kez sergileyecek. Koç Topluluğu bünyesinde yer alan Otokar, Avrupa pazarı için geliştirdiği 9 metrelik otobüs ailesinin ilk üyesini de fuar ziyaretçileri ile buluşturacak.
"Buzdolapları gittikçe büyüyor" TÜKETİCİ beklentileri doğrultusunda pazara giren gardırop tipi buzdolapları, Türkiye'de buzdolabı pazarının standartlarını 'büyüttü'. İç hacim olarak geniş olması nedeniyle özellikle kalabalık ailelerin kullanımına yönelik olan gardırop tipi buzdolapları üreten Bosch'un Pazarlama Müdürü Neylan Cansın, konuyla ilgili olarak, "Tüketicinin alım gücünün artması ve kredi imkânları nedeniyle büyük buzdolapları tercih ediliyor" dedi.
|