| | | | | | ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’†â€ââ€Â¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã‚ ÃƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã¢â€ÂÂÂ¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’¢â‚¬Â ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€šÃ‚¢ÃƒÂ¢Ã¢â‚¬Å¡Ã‚¬Ã¢â€ÂÂÂÂ¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’†â€ââ€Â¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã…¡Ãƒâ€šÃ‚¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’‚¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€šÃ‚¢ÃƒÂ¢Ã¢â‚¬Å¡Ã‚¬Ã…¡ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã…¡Ãƒâ€šÃ‚¬ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’¢â‚¬Â¦ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã…¡Ãƒâ€šÃ‚¡ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’†â€ââ€Â¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã‚ ÃƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã¢â€ÂÂÂ¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’‚¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€šÃ‚¢ÃƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã…¡Ã‚¬ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã‚¦Ãƒâ€šÃ‚¡ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’†â€ââ€Â¢ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€šÃ‚¢ÃƒÂ¢Ã¢â‚¬Å¡Ã‚¬Ã…¡ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒâ€ Ã¢â‚¬ââ€Â¢ÃƒÆ’¢â‚¬Å¡ÃÆâ€ââ€Â¢ÃƒÆ’ƒÂ¢Ã¢â€šÂ¬Ã…¡Ãƒâ€šÃ‚»Günün Ãâ€Â°çinden | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
 |
 |

  |
|
'Eğitimde fırsat eşitliği sağlıyoruz'
Türkiye'nin her ilinde ve okulunda eşit eğitim verilmediğini belirten dershane yöneticileri "Biz Anadolu'daki öğrencilere İstanbul ile eşit şartlar sunarak, eğitimde fırsat eşitliği yaratıyoruz" diyor.
Kaçaklara dikkat ÖZDE-BİR (Özel Dershaneler Birliği Derneği) Genel Başkanı ve Bilim Dershaneleri Başkanı Faruk Köprülü 2005-2006 öğretim yılında özel dershanelere devam eden öğrenci sayısının yüzde 10'u ücretsiz olmak üzere yaklaşık 800 bin olduğunu belirterek dershanelerin yıllık cirosunun söylediği gibi 3.2 milyar dolar değil yaklaşık 617.5 milyon dolar olduğunu söylüyor. Köprülü, "Asıl vurgulanması gereken yıllık 400 bin dolar cirosu olan kaçak ders büroları" diyor.
Kahvehane paraları aktarılsın TÖDER (Tüm
Özel Öğretim Kurumları Derneği) Yönetim Kurulu üyesi ve Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları Başkanı Enver Yücel, Türkiye'nin her okulunda aynı kalitede eğitim verilmediğini belirtiyor. Yücel, şöyle diyor: "Türkiye'nin tüm okullarında aynı kalitede eğitim öğretim verilmiyor. Anadolu'daki çocuklar da İstanbul'dakilerle aynı koşullarda dershanelerde hazırlanıyor. Bizler Anadolu'ya fırsat eşitliğini götürdük. Eğitimde fırsat eşitliği sağlıyoruz. 'Dershanelere verilen paralar eğitime aktarılsa eğitim kalitesi yükselir' deniyor ama kahvehanelerde harcanan paraların eğitime aktarılması neden düşünülmüyor? Sektöre gelen para miktarı yılda 1 milyar doların altında. Türkiye'nin terlik piyasası kadar"
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|