Türkiye'de büyüyoruz, 2006'da 10 milyon Euro'luk yatırım var
1993 yılından bu yana Türkiye'de faaliyet gösteren ve 2006 itibarı ile beyaz eşya sektöründeki pazar payını artırmayı hedefleyen Electrolux'ün Dünya Başkanı Hans Straberg, "Türkiye her alanda büyüyen ve bizim için çok önemli bir pazar. Küresel stratejilerimizi belirlediğimiz ve değiştirdiğimiz yeni yol, bizi Türkiye ile ilgili daha ciddi düşüncelere itti. Hem yeni bayilerimizle, hem yeni ürünlerimizle, hem yeni pazar stratejimiz ve yatırımlarımızla sektördeki pastadan aldığımız payı artırmayı hedefleyerek bu atılımı gerçekleştireceğiz. Türkiye
pazarında güçlenebilmek için bu yıl 10 milyon Euro yatırım hedefliyoruz" dedi. Türkiye ile ilgili yeni dönem strateji ve hedeflerini paylaşmak üzere 100'ü aşkın bayisini, Electrolux Genel Merkezi'nin bulunduğu Stockholm'e davet eden şirketin Avrupa Başkanı Johan Bygge ise, Türkiye'de bugüne kadar keskin bir rekabete girmediklerini anlatarak "Electrolux de bu pazarda hak ettiği yere ulaşacak. Bayi teşkilatımızı geliştirerek marka bilinirliğimizi artıracak ve adım adım daha da güçleneceğiz" dedi.
TOPLAM 6 MARKA Electrolux Grubu, 72 bin çalışanı ve 16.9 milyar dolar cirosuyla dünyanın bir numaralı beyaz eşya ve profesyonel ekipmanlar üreticisi. Her yıl dünya çapında 150'den fazla ülkede, 55 milyon adedi aşkın Electrolux Grubu ürünü satılıyor. Electrolux Grubu çatısı altında, AEG, Electrolux, Zanussi, Frigidaire, Eureka ve Husqvarna gibi ünlü markalar var.