3 marka toplam 10 milyon Euro ciroya ulaşma hedefinde
ATİNA'DA ilk mağazalarını açan İnci Kundura, İpekyol ve Koton bu mağazalar için 1 milyon 950 bin Euro'luk harcama yaptı. The Mall'da 900 metrekareyle en büyük mağazaya Koton sahip oldu. Atina'da Machka dahil iki mağazaya 750 bin Euro harcayan İpekyol, yılda 2.5-3 milyon Euro ciroya ulaşmayı hedefliyor. Mağazasına 950 bin Euro'luk yatırım yapan Koton, 5 milyon Euro ciro elde etmeyi planlıyor. 250 bin Euro'luk harcamayla Atina'ya yerleşen İnci Kundura ise 2 milyon Euro'luk yıllık ciro öngörüyor. Üç ana markanın yıllık toplam ciro hedefleri 10 milyon Euro'ya ulaşıyor. İpekyol, Koton, İnci ve Machka'nın Atina'da açtığı kapı, diğer Türk markalarının da girmesini sağlayacak.