|
|
|
|
|
|
B&B Trend Fuarı'nda Gizia Show
7'den 70'e dünyanın dört bir yanında hiç kimsenin lezzetine doyamadığı ekmek ve tereyağı ikilisi dünyanın en önemli trend fuarına isim olmuş. 2005'te ilk kez Berlin'de düzenlenen 'Bread&Butter Fuarı'nın 3.'sü geçtiğimiz günlerde Barcelona'da gerçekleştirildi. Fuardaki tek Türk markası 'Gizia' idi.
Barcelona'da Placa de Espanya Meydanı... Ve bu meydanın tam karşısındaki dev arenada bir trend savaşı... Genelde şehir dışında hayatın dinamiğinden uzak fuar organizasyonlarının aksine 'Bread&Butter' şehrin tam merkezinde yerini almış. Organize edildiği günden beri birçok dünya devinin ürünlerini dünyaya tanıtmak ve gelecek sezonlara dair trendleri aktarmak için yarıştığı Bread&Butter Fuarı'nın, en önemli konuklarından biri Türk markası Gizia'ydı. Dünyanın dört bir yanından bu yıl 70 bin kişinin akın ettiği Bread&Butter fuar alanında, topu topu dört dünya markasına tahsis edilmiş dev billboard'larda Gizia reklam panolarını görmek gurur verici. Geçtiğimiz yıllarda birkaç Türk firmasının katılmak için bir Türk markası olduklarını saklamak durumunda kaldıkları Bread&Butter Fuarı'nda Gizia adeta şov yapmayı başarmış.
5 HOLDE 5 FARKLI TEMA Birbirinden farklı 5 hole yayılan fuarda, denim, superior, street couture, milk&honey ve street fashion gibi temalar dahilinde ürünlerini dünyaya sunan markalar, marka kimliklerine göre farklı bölümlerde yerlerini almıştı. Superior holde; Gusto Barcelona, Camper, Trussardi Sport, Christian Lacroaix ve Castelbajak gibi dünyanın en önemli markalarının komşusuydu Gizia. Fuarın ticari anlamda en hareketli olduğu Superior holde dünya markaları ile birlikte yer alan Gizia; gördüğü ilgi ile fuara adeta Türk bayrağını dikmeyi başardı.
GİZİA ÖNCE DÜNYADA Henüz 2 yıllık bir marka olan Gizia'nın birçok tekstil firmasının aksine bambaşka bir yol izlediğini belirten İsmail Kutlu önce dünyada markalaşmak, sonra Türkiye'de mağaza açmak istiyor. Türkiye'nin diğer sektörlerde olduğu gibi tekstilde de markalara ihtiyacı olduğuna inandığını belirten Kutlu; Türkiye'nin kendisini markalarıyla en iyi şekilde tanıtacağını vurguluyor. Bu yüzden iki yılda Rusya, Ukrayna, Amerika, İspanya ve Yunanistan'da olmak üzere 50'ye yakın Gizia mağazası açtıklarını belirten Kutlu "Mağazalarımız dünyanın dört bir köşesinde adeta Türkiye tanıtım noktaları gibi vazife yapıyor" diyerek önemli bir misyon yüklendiklerinin altını çiziyor. Bread&Butter'a ilk kez katıldıklarını belirten İsmail Kutlu, "Bu yıl 95 metrekareye razı olduk. Önümüzdeki fuarda daha büyük bir yerde varlığımızı daha çok hissettireceğiz" diyor.
450 PARÇALIK KOLEKSİYON Hazır giyimden çok houte couture kalitesinde hazırlanan Gizia kış koleksiyonunu diğer markalardan ayıran en önemli özellik, çok seçenek sunması... Tam 450 parçalık koleksiyon hazırladıklarını söyleyen İsmail Kutlu yeni sezonlarda da Gizia'nın bu özelliğini koruyacağını belirtti. 25 kişilik tasarım ekibinin, Erkan Demiroğlu'nun yönetiminde hazırladığı koleksiyon fuarda özellikle İspanyol, İtalyan ve İrlandalı ziyaretçilerin ilgi odağı oldu.
Şirin SEVER / BARCELONA
|
|
|
|
|
|
|
|
|