|
|
|
|
|
|
Tuğçe Gizia ile yurtdışına açılıyor
Gizia'nın uluslararası reklam kampanyası için seçtiği Tuğçe Kazaz'ı; markanın showroom'unda yapılan prova esnasında görüntüledik.
Türk markası Gizia; Cosmopolitan, Vogue, Harpers Bazaar, Beverly Hills Angeleno, L.A.Confidentals gibi dünyaca ünlü dergileri içeren uluslararası reklam kampanyası için Tuğçe Kazaz'ı seçti. Geçen hafta Yunanlı eşi Yorgos Seitaridis ile birlikte çekimler için Türkiye'ye gelen Kazaz'la evliliğini, din değiştirmesini, hakkında çıkan haberleri konuştuk; dün SABAH gazetesinde tüm ayrıntılar yayımlandı. Tuğçe Kazaz'ın kampanya ile ilgili düşünceleri ve çekim notları ise bugün... Ünlü manken için bu kampanyanın önemi büyük. Çünkü yurtdışında çalışmak isteyen Tuğçe Kazaz, bir süre önce New York'a yerleşmişti. Aşık olup evlendikten sonra da Yunanistan'da podyuma çıkıyordu. Şimdi bir Türk firması sayesinde dünya modeli olma fırsatını yakaladı. Kazaz, Türk modellerin yabancı modellerle yarışabilecek niteliklere sahip olduğunu gösterme şansına sahip olduğu için projede yer almaktan gurur duyduğunu söylüyor. Ünlü mankeni çekimler öncesinde Gizia Showroom'unda gerçekleştirilen provalarında görüntüledik...
* Gizia kampanyası için senin dışında Deniz Akkaya, Güzide Duran, Çağla Şikel gibi isimlerin de adı geçti. Fakat proje senin oldu. Bu konuda ne diyeceksin? Bir iş için bir sürü insanın adı geçer tabii ki ama bu kampanyada bir tane kız vardı. 10 kişi olamazdı bu işin içinde ve bana kısmet oldu. Biraz da bunun benim gönderdiğim enerjiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Çok istedim bu kampanyada olmayı. Çünkü yurtdışına açılmak için çok büyük bir avantajdı. Zaten yurtdışında çalışıyorum ama bir kapı daha açmak istedim.
* Senin bacak boyunun, ten renginin tercih edilmende etkili olduğu söylendi Şöyle bir şey var: Ne verirsen onu alırsın! Bu bacaklar bende var, ten rengi var ama her gün iki saat spor yapıyorum. Ten rengim için güneşe çıkmıyorum çok fazla. Bunların hepsini düşünürseniz, sizin verdiğiniz emeğin karşılığını almış oluyorsunuz.
* Bu işi ücretsiz kabul ettiğin doğru mu? Parayla ilgili hiçbir soruya cevap vermek istemiyorum. Bu firmadan içeri girdiğim zaman ilk söylediğim şey 'İtalya'dayım galiba' oldu. Muhteşem bir showroom'ları var. Ben aşkla buradayım. Parayla aşkı yanyana koyduğun zaman, benim için para siliniyor.
* Bu profesyonel bir iş ama... Para bir zamanlar her şeydi benim için; beğendiğim bir ayakkabıyı almak tutkuydu. Artık öyle değil. Paradan daha önemli değerler katıyorum hayatıma.
* New York'ta, Yunanistan'da çalıştın. Yurtdışına açılmak için böyle girişimlerde bulunurken şimdi bir Türk markasıyla yurtdışına açılıyorsun. İlginç değil mi? Süper! Çünkü böyle bir Türk markası olduğundan haberim yoktu. Vouge, Harper's Baazar gibi dünyaca ünlü dergilerde yer aldıklarını bilmiyordum. Aynı ülkeden birinin sizi desteklemesi başka şey tabii ki. Kan!
Şirin SEVER
|
|
|
|
|
|
|
|
|