HANGİ kanalı açsak yeni eski diziler çıkıyor karşımıza. Primetime dediğimiz anlarda yani her gece saat 20.0023.00 saatleri arasında art arda diziler geliyor ekranlara. Anahaberbültenleribitiyor, diziler giriyor. Bazıları23.00'tedebitmiyor. Gece yarısına kadar sarkıyor. İtibarnereye? Bu bir strateji elbette. Değirmenin suyu özellikle de dizi aralarına gelen reklamlardan geliyor. Yüksek izlenme oranı yakalayan yapımlara reklamverendeitibarediyor ve çark böyle dönüyor. İkirakamyok Ama müstakbelbirtehlikeyeişaretediyorum . Bu kadar dizi overdozetkisiyapacakyakında . Özellikle kırsal kesimde televizyondan başka bilgi ve eğlence kaynağı olmayan insanımız içteniçesıkılmayabaşladı bu durumdan. Artıkbirinciçıkandizilerdahiikirakamlıreytinglereulaşamazoldu.
Amaçneydi? TV izlemek konusunda neredeyse alternatifsizbırakılan seyirci hangikanaldahangidiziyiizleyeceğinişaşırdı . Ulusal kanallar böyle bir dizi enflasyonuna neredeyse çanak tutarak bindikleri dalı keser hale geldi. Genel yayın sorumlularına soruyorum: Amaçbumuydu?..