kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
  » Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
Ha bu bize ders olsun!
Teknik her şey değildir ama çok şeydir
Hoş geldin Mercan...

Teknik her şey değildir ama çok şeydir

Geçen hafta iki ilginç etkinlik vardı. Biri Suzuki'nin yeni ürünü Grand Vitara'nın lansman ve test sürüşü, ikincisi ise Ferrari ve Maserati'yi Türkiye'de pazarlayacak olan Fermas'ın Kuruçeşme'deki muhteşem Showroom'unun açılışı ve aynı gece düzenledikleri gala yemeği...
Bu iki etkinlikte ilgimi çeken en önemli unsur, iletişim teknolojilerinin kullanımı oldu. Fermas etkinliğini düzenleyen Capital Events'i ve Fermas'ın acar genel müdürü Orhan Ülgür'ü yürekten kutluyorum. O Ülgür ki, kendisine bir VW minibüs almak için gidip yanından dev bir Audi A8 alıp ayrılmak durumunda kalmıştık. Yani, yanına çay kahve içmeye uğrarken dikkat edin... Şimdiden 2005 satış hedeflerini tutturduğu söyleniyor.
Hem açılış günü kullandıkları teknik ve tasarım hem de pek çok ünlünün katıldığı Buzada'daki düzenek görülmeye değerdi. Hepsi Ferrari ve Maserati'nin marka değer ve vaatleriyle uyum halindeydi. Ali Üstündağ'ın şirketi İltek'in kurduğu dev ekrana görüntü 12 bin ansilümenlik projeksiyonla yansıtılıyordu. Renklerin doğala bu kadar yakın yansıtıldığına ilk kez tanık oluyorum.
Suzuki'nin test sürüşü için ise basın mensupları Antalya Belek'teki Rixos Premium Oteline davet edilmişti. Orada da bir ilk hayata geçirilmişti. Tanıtım filmi gösterimi için ilginç bir perde kullanılmıştı. Rixos'un havuz başında oluşturduğu sistemle düzenlenen bir su gösterisi vardı. Ozan Özkan ve ekibinin gerçekleştirdiği bu gösteri çok etkileyiciydi. Basın mensupları ve otelin seçkin müşterileri Suzuki Yeni Grand Vitara'nın tanıtımını su perdesinde izleme ayrıcalığını yaşamışlar. Rixos Grubu'nu yarattıkları bu yeni reklam mecrasından dolayı tebrik etmek lım.
Teknik tabii ki her şey değildir. Ama algılamayı yönetirken görselliğin etkisinin yüzde 60'tan fazla olduğunu da unutmamak gerekir.

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Sezen Aksu: Hiçbir şey; ya da her şey...   / 14-08-2005
 Bu düğünün iletişim hedefi neydi?   / 07-08-2005
 Aktüel'den çıkaracak çok ders var   / 31-07-2005
 Ebru Gündeş'in danışmanı benim de danışmanımdı   / 24-07-2005
 Hangisi haklı; Roche mu, Bosch mu?   / 17-07-2005
 Şaka gibi ama, değil   / 10-07-2005
 Yakında kimse izlemeyecek   / 03-07-2005
 Bush'a da barış ödülü yakışır   / 26-06-2005
 Aygün yine numarasını yaptı   / 19-06-2005
 Kendimiz pişirip kendimiz yememeliyiz   / 12-06-2005
ALİ SAYDAM
Ha bu bize ders olsun!
Önce algılamanın ve marka...
Doymayan iştahımızı tatlandırıcı dindiriyor
Bir damla tatlandırıcı milyonlarca litre suya greyfurt lezzeti...
Melek kızın zor kararı
Melek'in 3 böbreği var. Bu böbreklerinden birini verecek ama kime?...
Türkiye'nin imajını Formula 1 cilaladı
Türkiye'nin imajını Formula 1 cilaladı
Dış basın; patlayan bombalar ve Kürt meselesini bir yana bıraktı.
İstanbul bu sesi çok sevdi
İstanbul bu sesi çok sevdi
Formula 1'de büyük gün geldi çattı. Hız efendileri hünerlerini...
IMKB
E: 28.234 D:% 0,84
DOLAR
S: 1,375 D:% 0,402
EURO
S: 1,672 D:% 0,210
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu