|
Kulüplerin 2005-2006 modası
|
|
Taraftar için tasarlanan ürünlerde patlama yaşanıyor. Dört büyüklerin iç çamaşırdan mayoya, jean'den kravata, yatak örtüsünden motosiklete geniş bir ürün yelpazesi var. Kulüplerin yeni gözdesi ise kadın taraftarlar...
Dört büyüklerin 'şık' rekabeti
Süper Lig'in büyük kulüpleri, taraftarın her türlü ihtiyacına yönelik üretilen ürünlerden büyük maddi kaynak sağlıyor. Ürün yelpazesini sürekli geliştiren kulüplerin yeni gözdesi ise kadınlar.
Spor kulüpler için takımın renklerini taşıyan ürünler büyük bir gelir kapısı halini aldı. Taraftarların tuttukları takımların ürünlerine gösterdikleri ilgi, hem satış rakamlarına hem de ürün çeşitliliğine yansıyor. Erkek taraftarlar için takım formasının satışıyla yola çıkan kulüpler, ürün yelpazesini o kadar genişletti ki iç çamaşırından mayoya, jean'den kravata, parfümden saate, hatta scooter motosiklete kadar yüzlerce çeşit üründen milyonlar kazanıyor. Taraftar ürünleri, ilk zamanlar sadece erkeklere hitap ederken şimdi kadınlar, çocuklar ve hatta bebekler için bile bir çok alternatif var. İşte Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor'un yeni koleksiyon'ları...
Doğuştan fanatiklere 'yavru aslanlı' tulum Galatasaray'ın taraftar ürünleri, formalar, bay giyim, bayan giyim, çocuk giyim, bebek giyim, ev dekorasyon, çanta, şapka-atkı, kırtasiye ve aksesuar başlığı adı altında yüzlerce çeşitten oluşuyor. Yeni sezona, 100. yıl logolu ve tasarımlı modellerle giren Galatasary ürünleri "GS Store"larda satılıyor. Bazı ürünlerin fiyatları da şöyle: Bayan tişört 21, bayan triko 29, bay triko 89, bay pantolon 75, saat 117, kalem kutusu 10.5 YTL.
|