|
|
|
|
|
|
Bir buçuk milyon euro harcandı
Türkiye için iyi bir tanıtım olan şov, ilklere imza attı. 18 milyondan fazla kişi izledi, yaklaşık 200 kişi çalıştı.
En küçük prizden sanatçı kulislerine kadar her şey antik tiyatroya zarar vermemek için büyük bir özenle hazırlandı. Program için DHL firmasının 31 adet tırı, Almanya'dan yüklenen 400 ton ağırlığındaki ekipmanı Aspendos'a ulaştırdı.
10 kamerayla çekimler yapıldı. 10 adet diesel jeneratör elektrik kaynağı olarak kullanıldı. Sadece mavi hüzmeli ışık 50 ile 100 kilo ağırlığında 310 adet spot bulunduruldu.
Her şovdan sonra da parti düzenleniyor. Yılda yaklaşık 6 şov gerçekleşiyor. Aspendos'ta yapılan "yaza özel" bir şovdu ve bu yıl ilki gerçekleştirildi. Bir sonraki yaz şovunun 2006 yılında Çin'de (Pekin) yapılması planlanıyor.
Bir canlı yayında yaklaşık 1.5 milyon euro harcanıyor. Aspendos ise şimdiye kadar yapılan şovların en pahalısı oldu. Sponsorları Warsteiner, T-Mobile, DHL, Mercedes, Lindt, Aktion Mensch. Aftershow Party, ZDF kanalı için "Dolce Media" adlı bir firma tarafından organize edildi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|