kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
  » Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin
Sigortalılara 7/24 hizmet

Sigorta sektöründe son yıllarda gittikçe önem kazanan konulardan biri de hizmet merkezleri. 7 gün 24 saat hizmet veren bu merkezler hem sigortalının ihtiyaçlarına cevap verirken, hem de acenteleri yeni müşterilerle buluşturuyor.

Türkiye'de hizmet merkezi konusunda ciddi çalışma yapan şirketlerden birisi de Aksigorta. 3 yıl önce kurduğu Aksigorta Hizmet Merkezi ile hasar anında ve sonrasında 7 gün 24 saat müşterilerinin yanında olan Aksigorta'da bu konuda öncü firmalar arasında yeralıyor. Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, Aksigorta Hizmet Merkezi'nin verdiği hizmetleri de şöyle sıraladı: "Öncelikli olarak hasar hizmeti veriyoruz. Bunun yanında hasar ihbarlarını alıyor, otomatik eksper ataması ile belirlenen eksper bilgilerini müşterimize iletiyor, hasar ödemesi için gerekli evrak bilgilerini, evrakların nereye ve nasıl teslim edileceği hakkında müşterilerimizi yönlendiriyoruz. Uygulamalarımız ile hasar sürecini müşterilerimiz için anlaşılabilir hale getiriyor, süreç ile ilgili sorularını 7 / 24 cevaplıyoruz. Hasar incelemesi sırasında ihtiyaç duyduğumuz veya şirketimize ulaşmamış evraklar için günlük dış arama yapıyoruz. Ödeme günü belirlenen müşterilerimize dış arama ile ulaşıp ödeme günü hakkında bilgi veriyor, varsa talep ve önerileri dinliyor, acil aksiyon ihtiyacı var ise MİYE olarak isimlendirdiğimiz Müşteri İlişkileri Yönetim Ekranını kullanarak sorunu kayıt altına alıyor, ilgili Bölge Müdürlüğü veya Temsilciliğimiz kanalı ile sorunun çözümlenmesini sağlıyoruz."

HİZMETLER HAYAT KOLAYLAŞTIRIYOR
Merkezin hasar anında müşterileri coğrafi açıdan en yakın Anlaşmalı oto cam ve araç servislerine yönlendirdiğini kaydeden Yergin, "Hizmet veren anlaşmalı servislerimize sürekli ve düzenli geri bildirim yaparak müşteri temas noktalarında kaliteyi üst seviyede tutuyoruz. Yardım teminatından yararlanmak isteyen müşterilerimizi aynı çağrıda anlaşmalı asistans firmasının Çağrı Merkezi ile görüştürüyor, hizmetin verilmesinden sonra, müşterimize yaptığımız dış arama ile süreci denetliyor, anlaşmalı asistans firmamıza geri bildirimde bulunarak yaygın hizmet noktalarında kalitenin korunmasını sağlıyoruz. Acil Tıbbi Yardım teminatından yararlanmak isteyen müşterilerimiz için aynı çağrı da ambulans organizasyonu yapıyor, anlaşmalı firmanın uzman kadrosu ile görüştürüyoruz" diye konuştu. Ragıp Yergin, diğer hizmetler konusunda ise şunları söyledi: "Elementer ve sağlık branşlarında tüm poliçe bilgileri hakkında soruları yanıtlıyor, kesintisiz iletişim sağlıyoruz. Poliçe yenilemesi ve tahsilat operasyonlarını desteklemeye yönelik düzenli dış aramalar yapıyoruz. Şirket yönetimi konusunda ise gelen çağrıda veya yapılan dış aramada karşılaştığımız şikayetleri kayıt altına alıyor, ilgili Bölge Müdürlüğü, Temsilcilik veya Genel Müdürlük servislerini anında alarma geçiren sistemimiz ile Şikayet Yönetimi'nde etkin rol oynuyoruz." "Çağrı merkezlerinde kritik başarı faktörleri olan Bilgi, Süreç, İnsan ve Teknoloji bileşenlerini yerinde ve dengeli kullanarak Hizmet Merkezi'ndeki kalitenin devamlılığını sağlamaktayız" diyen Yergin, "Hizmet Merkezi'ndeki müşteri temsilcilerinin internet ortamında kullanımına sunduğumuz bilgi/yardım sayfası, çalışanlarımızın istenen tüm ayrıntıda güncel bilgiye ulaşmalarını sağlıyor.

1 2 3 4 5
 
DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
 Her 4 kişiden biri yoksul
 Onur Havayolları'na yasak kalktı
 Başarılı memura yüzde 5 zam geliyor
 İtalyanlar temettülerini Hollanda üzerinden götürüyor
 Hükümet Seydişehir'de iki ateş arasında kaldı
 Maliye lüks oto alan şirketi detaylı incelemeye aldı
 Şarkılara DNA'lı takip başlıyor
 Havaalanına 3 saat önce gelin!
 Family ve Anadolu 1+1=3 olsun diye birleşti
 FT: Sonera, Turkcell'e daha fazla fiyat verebilir
 Türkiye önemli bir pazar
 Uzan davasında ilk 7 sanık tahliye oldu
 Kemal Gül: DASK'ı anlatmakta zorlanıyoruz
 OECD: Türkiye 2006'da % 6 büyür
 Erdemir'in satış süreci başlatıldı
 BDDK'da kura çekildi Şirin ve Doğulu ayrıldı
 Karsan, Partner üretimine aralık ayında başlıyor
 Başak'tan Dolmabahçe Sarayı Masalı
 Ticaret Sigorta Genel Müdürü İsmet Tokgöz
 Anadolu Hayat Emeklilik Genel Kurulu'nu yaptı
 AXA OYAK'tan OSCAR töreni
 TSE'de seçim bugün
GÜNTAY ŞİMŞEK
Turkcell'e devlet eli değdi
Uzun bir süredir Çukurova...
ABDURRAHMAN YILDIRIM
Satacağımız sadece Erdemir değil, Batı Karadeniz'in...
GAZİ ERÇEL
Sıcak parayı önleme mönüsü
Sıcak parayı çok tartıştık.
İstanbul'da futbol karnavalı başladı
Şampiyonlar Ligi finalini izlemek üzere İstanbul'a gelen binlerce AC...
'Ne olur bizi öldürmeyin'
Dehşetin tanığı Hanifi Koca kayalıklardan atılan üç çocuğun 'Ne olur...
Derin devlet diye bir şey yoktur
Derin devlet diye bir şey yoktur
MHP Lideri Bahçeli derin devlet tartışmalarının eski siyasetçilerin...
Ağzından yel alsın Mr. Huntington!
Ağzından yel alsın Mr. Huntington!
'Medeniyetler Çatışması' isimli kitabıyla tartışma yaratan ABD'li...
IMKB
E: 24.141 D:% -0,77
DOLAR
S: 1,390 D:% 0,253
EURO
S: 1,750 D:% 0,431
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu