Bizden, sıcacık ve etkili
Müşteri İlişkileri Yönetmeni kavramını MİY olarak kısaltmayı ilk kez kendisinin düşündüğünü iddia edebilecek yaklaşık 500 kişiden biri de benim. Ama bir MİY'in görev tanımını TV'de nasıl anlatırsın, sorusuna Akbank'ın son reklam filmindekinden daha iyi yanıt verebilecek birilerinin olduğunu hiç sanmıyorum... Hani arkadaşı için kız istemeye giden ve kız evinde açtığı bir seyyar perde üzerinde, laptop ve projeksiyon cihazı marifetiyle Powerpoint sunum yapan MİY... Müthiş buluşçu bir fikir. Hem Akbank'ı hem de reklam ajansı Yorum'u kutluyorum. Bir reklam filmi bu kadar bizden, bu kadar sıcacık, bu kadar etkili olabilir. Algılama Yönetimi'nin 11 Temel Kuralı'nın 11'i de var sanki. Bunu tam olarak iddia edebilmek için, işin basın reklamları ve PR ayaklarını da beklemek gerekiyor tabii. Ama biz heyecanlandık işte...
|