Dünyada 1.6 milyon çalışanı olan Wal-Mart'ın geçen yıl 285 milyar dolar ciro yaptığını söyleyen Scott, şirkette açık kapı politikası uyguladıklarını belirterek, "Eğer bir çalışan bir konudan memnun değilse, herhangi bir prosedür izlemeden sorunu çözmek için şirketten herhangi bir kişiyle temasa geçebilir" dedi. Başarının en büyük düşmanının "ego" olduğunu söyleyen Scott, "Bazı yöneticilere hitap bile edemiyorsanız, o şirkette tabii ki başarısızlık olur. Bana bu sabah mutsuz bir çalışanımdan mesaj geldi. Onu yeniden mutlu etmek için kısa bir süre yeterlidir benim için" diye konuştu. Büyüme planlarının olmadıkları her yerde bulunmak olduğunu açıklayan Scott, ''Önceliğimiz yok. (Şu ülkede değilsek iyi şirket değiliz) gibi bir şey düşünmüyoruz. Programımız her zaman nerede Wal-Mart için bir fırsat varsa oraya gitmek'' dedi. Scott, pazar paylarının dünya çapında yüzde 3-4, ABD'de ise yüzde 10'dan düşük olduğunu tahmin ettiklerini ve geçen yıl ABD'de 200 milyar dolar gelir elde ettiklerini belirterek, "Çalışanlarımızdan biri Wal-Mart için Mars haritasında yer arayarak, resmini çizdi'' diye espri yaptı. Scott, ABD dışından gelirlerinin toplam içindeki payının yüzde 30 olduğunu kaydetti ve ekledi: "ABD'deki nüfus büyüklüğü ve ticaret hacmi daha fazla uluslararası hale gelmemizi engelledi. Diğer şirketlerin kendi ülkelerindeki pazarları küçük olduğu için başka ülkelere yayılıyor. ABD şirketiyiz ama kuruluş değerlerimiz evrensel, ve her ülkede geçerli."