  |
|
Telekom'dan ne kadar şikayetçi varmış
Cumartesi günkü yazımda Telekom'un uygulamalarından ve Genel Müdür Mehmet Ekinalan'ın ilgisizliğinden bahsetmiş ve özellikle Telekom'un büyük umutlarla başlattığı internet erişim sistemi ADSL'nin abonelerini nasıl hayal kırıklığına uğrattığını yazmıştım. Yazım üzerine, çeşitli uygulamalarından rahatsız olan abonelerden gelen e-posta ve fakslardan Telekom'dan memnun olmayan ne kadar abone olduğunu gördüm. İstanbul'dan Onur Yıldırım isimli bir abonenin gönderdiği e-posta mesajını sizlerle paylaşmak istedim. Onur Yıldırım, Telekom'un sadece kış uykusunda değil, yaz-bahar demeden sürekli uykuda olduğunu belirterek uygulamaları ile ilgili bakınız ne diyor: ADSL'ye başvurduğumda, ertesi gün bağlanır dediler. Bağlanması 15 gün sürdü. 512 k-bit başvurduğum halde 256 k-bit açıldı. O da doğru dürüst çalışmıyor. Neredeyse her şeyin internet üzerinden kayıt edilip, ödenebildiği günümüzde 'internet ile ilgili' bir konuda 5-6 kez Telekom Müdürlüğü'ne bizzat gitmek zorunda kaldım. Telekom'un bağıra bağıra reklamını yaptığı 444 0 375 numaralı 'müşteri destek???' hattını düşürmeniz mümkün değil. Düşürdüğünüzde ise teşekkür eden bir otomatik mesaj ve arkasından hemen kapanıyor. Çünkü Telekom IVR sistemini bile kuramamış. 24 saat müşteri desteği Yalan. Telekom çalışanlarının 'üslup ve davranış biçimleri' hala eskisi gibi. 1980 öncesi klasik devlet dairesi geleneği devam ediyor. Gelen mesajlardan anlıyorum ki, Telekom uygulamalarından memnun olan yok. Ancak Genel Müdür Mehmet Ekinalan, Telekom uygulamalarından memnun. Kendisine ve dostlarına bütün hizmetler ayrıcalıklı olarak eksiksiz sunuluyor da ondan. Ekinalan'a bir gün başta müşteri destek hattı olmak üzere diğer hatları arayarak Telekom'un ne şekilde hizmet verdiğini bizzat görmesini tavsiye ederiz. Eminim ki bize hak verir.
|