|
|
Kış lastiği satışları iki kat arttı
Pirelli'nin yeni kış lastiği Winter Sottozero Uludağ'da gerçekleştirilen testle denendi. Pirelli Ürün Müdürü Burak Soydan, tüketicinin artık bilinçlendiğini belirterek, "Bu yıl 2003'e göre kış lastiği satışları iki kat arttı" dedi.
Tüketici bilinçlendi kar lastiklerinin satışı 1 yılda iki kat arttı
Pirelli, zorlu kış koşullarında yüksek performans sağlayan Winter Sottozero ve Pirelli Kış Lastikleri serisinin diğer üyeleri Scorpion and Snow, Snowsport, ve Snowcontrol desenlerini Uludağ'da test etti. 2 gün süren performans sürüşlerinde Serkan Yazıcı, Selim Özgörkey ve Ömer Tolon yüksek performanslı otomobillerle Uludağ'ın karlı yollarında kış lastiklerinin sağladığı güvenliği ve sağladığı yararları gözler önüne serdi. Test sürüşlerinde kullanılan BMW 120d, BMW 320i, Land Rover Freelander 2.0 Td4 SE, Mini Cooper gibi araçlarla gerçekleştirilen test sürüşlerinde pilotlar sürüş hakimiyetleriyle dikkat çekti. Yüksek performanslı araçlarda test edilen Pirelli Winter Sottozero kar, buz,ıslak zeminde, yani yol tutuşunun zor olduğu tüm yüzeylerde sağladığı emniyet, sürüşlerindeki esneklik ve yol tutuşlarıyla göz doldurdu. Winter Sottozero'nun yeni bir kavramı temsil ettiğini söyleyen Pirelli Ürün Müdürü Burak Soydan, Türkiye'de de artan kış lastikleri pazarına dikkat çekti.
Satışlar patladı Uludağ'da süren test sürüşleri süresince Pirelli kış lastikleri serisinin diğer üyeleri Scorpion and Snow, Snowsport, ve Snowcontrol desenlerinin hakkında da bilgiler veren Soydan, Pirelli'nin, Türkiye'de kış lastikleri kullanımında patlama olduğunu sözlerine ekledi. Soydan şunları söyledi: "Türkiye'de tüketici davranışlarının değişmesiyle birlikte standart grup lastiklerinin kullanımında büyük oranda düşüş var. Bunu paralel olarak kış lastiklerinde geride bıraktığımız yıllara göre büyük artış olduğunu söylememiz mümkün. 2004'ün sonunda 2003'e göre kış lastiği pazarında iki katın üzerinde bir artış var."
UMUT TÜTÜNCÜ
|