FordOtosan, geçtiğimiz yıl perakende satışlarını 2003'e göre yüzde 91 artırarak, 114 bin 805 adetlik rakama ulaştı. Şirketten yapılan açıklamada, Ford'un Türk otomotiv pazarında elde ettiği yüzde 15.6 pazar payı ile lider olduğu belirtildi. Ford Otosan 2002 ve 2003 yıllarından sonra, 2004 yılında da Ford markasının yılın "en çok satan otomotiv markası" imajını korumuş oldu. Ford Otosan tarafından yapılan açıklamada şunlar kaydedildi: Otomotiv pazarında, 2002 yılında 24 bin 175 perakende araç satışı ve yüzde 13.7 pazar payı ile Ford markasını "en çok satan marka" konumuna taşıyan Ford Otosan, 2003 yılında yüzde 15.3 pazar payı ile 2 yıl üst üste liderliğini devam ettirdi.