|
|
Duman'lı Nescafe hedefe ulaşmış
Geçen hafta şöyle bir not düşmüşüm: "Nescafe'nin Duman konserleri müthiş bir TV anonsu ile başladı. 'Nescafe üçü birarada' diye anılan ürünün konumlanmasına Duman son derece uygun. Şu işe Türk gibi başladılar da İsviçreli gibi bitiremiyorlar sanki. Nerede bu olayın devamı, arka planı, bilgilendirmesi..."
Nestle'den Pınar Sükan Ertürk Hanım aradı. Telefonda söyledikleri ilginçti. Aktarmak boynumun borcu: "Bu konserler dizisi, Nescafe'nin genç hedef kitlesine ve dağıtım teşkilatında çalışanlarına bir tür teşekkür anlamını taşyor. Baştaki büyük TV kampanyasının yanısıra İstanbul dışındaki 3 konser için bölgesel tanıtım, lokal basın ve diğer mecralarda yapıldı. Hedef de buydu. Ankara Saklı Kent, Trabzon Fuar Alanı, Adana Galeria konserlerini yaklaşk 8 bin kişi izledi. 15 Ocak'ta İzmir konserini, 29 Ocakta İstanbul Bostancı Gösteri Merkezi, 30 Ocakta da Park Orman konserleri izleyecek. Herhalde siz İstanbul'daki konserlerin iletişimini duyacaksınız. Bizce proje şu ana kadar fazlasıyla hedefine ulaşmıştır."
Bu sayfanın okurları bilirler. Bizim için iletişimde aslolan iş sonuçlarıdır. Pınar Hanım hedefe ulaştık, diyorsa, akan sular durur, biz de şapka çıkarır; İstanbul konserlerini heyecanla beklediğimizi belirtiriz. Bizim ailede Duman pek sevilir. Haberimiz olursa ailece gideriz.
|