|
|
|
|
|
Benzinin adı Tarkan oluverdi
|
|
* Opet markasını güçlendirmek için çeşitli sponsorluklar ve reklam kampanyaları yapıyorsunuz? Tarkan gibi yeni sürprizler olacak mı? Tarkan'lı reklamların tüketime olan olumlu etkisini ölçebildiniz mi? 2003 yılında başlayan Tarkan sponsorluğumuz 2004 yılında da başarıyla devam etti. Ürünlerimizin Tarkan ile birlikte tanıtılması sonrasında olumlu tepkiler aldık. Opet olarak, Türkiye merkezli uluslararası bir şirket olma hedefimiz, Tarkan'ın dünyaya açılma hedefiyle aynı noktada buluştu. Bu nedenle taraflar büyük bir uyum içerisinde birçok başarılı projeye imza attı. Bildiğiniz gibi sürprizleri seven bir şirketiz. Tarkan tabii ki firmamızın tanıtımında önemli bir rol oynadı. Bunu özellikle 98 oktan reklam filminden sonra müşterilerimizin "Tarkan benzini" talep etmeleriyle izledik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|