Reklamcıların Reina buluşması
Uluslararası Reklamcılık Derneği Türkiye Gençlik Grubu'nun düzenlediği, dünyanın tek 'sektörel partisi' dün Reina'da yapıldı.
Uluslararası Reklamcılık Derneği'nin (IAA) geleneksel partisi, her yıl olduğu gibi dün akşam da reklam ve iletişim dünyasını buluşturdu. Bu yıl 10'uncusu düzenlenen Reina'daki etkinliğe; iletişim, reklam ve pazarlama sektöründen birçok kişi katıldı. Yaz mevsiminin son günlerini geçiren İstanbul'un gözde eğlence mekânındaki partiye katılanlar gece geç saate kadar gönüllerince eğlendi. SABAH, atv, Takvim, Yeni Asır ve Merkez Dergi Grubu'nun yanı sıra Algida, Arçelik, Beymen, CNN Türk, Coca Cola, D.B.R., Efes Pilsen, Network, Turkcell gibi pek çok firma da bu partiye destek verdi.
KAMACI GÜTMÜYOR IAA, dünyada reklam verenler, reklam ajansları, reklam mecraları ve reklamla yan yana çalışan araştırma şirketleri ile halkla ilişkiler şirketlerinin yöneticilerini bir araya getiren uluslararası tek organizasyon olarak biliniyor. 1938'de kurulan dernek, kâr amacı gütmeden çalışıyor. 94 ülkede beş binden fazla üyesi bulunan IAA'nın Türkiye Bölümü ise 1988'den beri çalışıyor. Halen Türkiye'de 150'den fazla üyesi bulunan IAA'nın Türkiye Bölümü, başta Üniversitelerarası Reklam Yarışması olmak üzere birçok eğitim programına imza atıyor.
Serkan HAMZA / MAGAZİN
|