|
|
|
|
|
|
Transit, transit geçmemiş...
Yine 12'den vuracaklar gibi. Ford'un Türkiye'deki iletişim stratejisine şapka çıkarmamak mümkün değil. Uzun zamandır özellikle ticari araçların kampanyalarında bir tek 'tercüme reklam' kullanmıyorlar. Hepsi son derece etkileyici, özellikle bizim kanımızdan canımızdan olan anlatımlarıyla hedef kitlesini transit geçmeyen, tersine yüreğinden yakalayıveren reklamlar. Bir şapka da Ford'un reklam ajansı Ogilvy & Mather'e... Ve tabii ki Ford Transit'in son iki filminin yaratıcısı kreatif direktör Tibet Sanlıman ve ekibine. "Bazen görev çağırır" ana teması etrafında oluşturulmuş senaryoda Ford Transit'i her türlü koşula meydan okuyan bir araç, onu kullananları da birer 'Kahraman' olarak konumlandırılmışlar. Anlatmakla olmaz o iki reklam filmini de izlemek gerek. TV reklamları başladı başlamasına ama bu gerçekten ilginç konsepti yerli yerine oturtacak diğer iletişim araçlarını henüz göremiyoruz. Ne gazete ve dergilerde, ne de internette. Ayrıca Ford'un PR ajansı bu konsepte uygun olağan üstü projelerle algılamayı taçlandırabilir mesela...
|
|
|
|
|
|
|
|
|