|
|
Bir Yarış'ımız vardı, şimdi de Satış'ımız oldu...
Bir kaç mesajı biraraya getirdiniz mi, ilginç bir mix de çıkabilir ortaya, kafa karıştırıcı ve bu yüzden de kilit mesajların kaynayıp gittiği bir ortam da. Yani riskli iştir çok yanlı iletişim projeleri. Renault bu riski göze almış. Bakın neler var işin içinde: Renault var... Yeni Model Vel Satis var... Modacı Arzu Kaprol var... Defile var... Defilenin adı var: 'Inside Istanbul'... Defileden elde edilecek gelirin bağışlanacağı İstanbul Çocukları Vakfı var... Bu vakfın gelen bağışı yönlendireceği sokak çocuklarını topluma kazandırma projesi var... Bunların hepsi birer birer çok hoş şeyler. Ama hepsi bir araya gelince ne çıkar göreceğiz. Defile 13 Temmuz'da Dolmabahçe Kültür Merkezi'nde. Bunların hepsinin öne çıkması mümkün değil. Birinden biri arada gidecek. Bakalım hangisi... Renault Vel Satis'in tipini beğendim. Tasarıma güveniyor olmalılar ki, bir modacı ile işbirliği yapıyorlar. Üst gelir grubunu sadece Laguna ve Safran'la tutmaya çalışıyorlardı. Vel Satis yeni soluk getireceğe benziyor. Renault bu mesaj karmaşasından akıllıca çıkmak istiyorsa bu iletişimi bir atımlık barutla götürmemeli, sokak çocukları ve moda tasarımcılarının ilişkilendirilmesine uzun soluklu bakmalı. O zaman amaca ulaşabilir. Yoksa mesajlar o karmaşada kaynar gider. Renault ile Toyota'nın yeni modellerinin bir ilginç yanı da isimlerinin Türkçe kavramlara çok yakın olması: Toyota Yaris, Yarış gibi; Renault Vel Satis de Satış gibi geliyor ilk bakıldığında... Avantaj mıdır yoksa dezavantaj mı, gerçekten benim için merak konusu...
|