Zabıtaya İletişim Eğitimi
Güngören Belediyesi, vatandaş ve esnafla en çok karşı karşıya gelen zabıta teşkilatına sorunları aşmak için eğitim semineri düzenledi. Kişisel Gelişim ve İnsan Kaynakları Uzmanı Ertan Şimşek, vatandaş ve çevre ile iyi ilişkilerin nasıl kurulacağına yönelik zabıtaya kapsamlı bir eğitim programı sundu. Semineri karşılıklı diyalog içinde gerçekleştiren Şimşek, programın başında katılımcılara birer stres topu verdi. Şimşek, başarılı olmayı ve hedefe ulaşmayı; "mantıklı, ulaşılabilir, motive edici, kesin, ölçülebilir ve zaman ayarlı" şeklinde sıraladığı ön şartlara bağladı. Karşılıklı diyalog, soru ve cevap faslında ise, zabıta personelinin özellikle işportacı esnafı ile karşılaştıkları zorluklar ve çözüm yolları üzerinde duruluyor. Zabıta personelinin aşmakta zorlandıklarını belirttikleri bu problemin de mutlaka bir çaresi bulunduğunu söyleyen Şimşek, "İnsan 99 kapılı bir saraydır. Bütün kapıları kapalı olsa bile bir tanesi mutlaka açıktır. İnsan, sabırla buraya girmek isterse muhakkak girer. Bunun için biraz bilgi, biraz beceri ve biraz sabır yeterlidir" dile konuştu.
MERKEZ
|