kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Bilgi ve Yaşam
  » Otomobil
    Sinema
    Hobi
    Çizerler
Bizimcity
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
Elodie tüm görüşlerimi değiştirdi
Efsane gibi reklam...
Herhalde esas kampanya yeni başlayacak...

Herhalde esas kampanya yeni başlayacak...

Benim ilk göz ağrılarımdan biri de hiç şüphesiz Chevrolet'dir... Marka söylenmez, yıl söylenirdi ondan bahsederken. 54'ü bir alem; 58'i bir başka alemdi... Bindiğim ilk dolmuşlar... Ağzımın suyu akarak izlediğim, mahalledeki tek Impala... Yurtdışındaki öğrencilik yıllarında, alıcı kılığında 'deneme sürüşü' bahanesiyle direksiyon simidini, bizim şoförlerin deyişiyle 'kucağıma aldığım' Nova... Türkiye pazarına yeniden girdiğini duyduğumda, ilk sevgilimi yeniden görecekmiş gibi heyecanlandım. Hani yıllar benim için geçmiş de ona hiç değmemiş, sarı saçları, deniz mavisi gözleri ile 18 yaşında kala kalmış, her an karşıma çıkacakmış gibi bir duygu sardı her yanımı. Eminim, benim kuşağın tamamı benzer şeyler hissetmiştir. Zaten reklam sloganı da, sanki benim kuşağı hedefliyor, bu duygulara dayanmaya çalışıyordu: Aaa, Chevrolet! Yani beklenmedik bir anda eski sevgiliyi gördüğün zaman ağzından çıkacak, ya da içinden geçecek o iki heyecan dolu sözcük... Oysa gelen eski sevgili değildi... Yepyeni, çağdaş tasarımı, yüksek teknolojisi ile, rakiplerine karşı dişe diş bir mücadele verecek yepyeni bir ruh... Peki bu ruhun benim sevgilimin marka ruhu ile herhangi bir alakası var mıydı? Hayır yoktu... O zaman 'Aaa, Chevrolet' sloganı ve onun çerçevesindeki konumlama ne kadar doğruydu, açıkçası ben de şaştım kaldım. Sonra dedim ki, "Bu yeni konumlamayı yerleştirmek için mutlaka ciddi reklam yatırımı yapacaklardır..." Başlangıçtaki frekans bu düşüncemi destekler nitelikte idi. Sonra birden 'şıp' diye kesiverdiler iletişimi. Onca 'marka mirası'na rağmen PR desteği adına ortada cidd bir etkinlik ve konu yönetimi bulunmaması da işin cabası... Satışlar nasıl gidiyor, bilmiyorum. Umarım iyidir. Çünkü o benim ilk gözağrım... İçimden bir ses, "Bu sadece bir girişti" diyor; "Esas reklam kampanyası daha gelecek"...

  » Otomobil Yazarları
    Otomobil Dünyası
    Oto Finans
Karadeniz ihtilali: 1-1
Karadeniz ihtilali: 1-1
Hücumda organize olamayan ve net fırsatları değerlendir emeyen...
Saracoğlu karardı
Saracoğlu karardı
Karşılaşma 1-1 sürerken ve F.Bahçe kötü oynarken, 78. dakikada bir...
Eller mesir macunu için havaya açıldı
Eller mesir macunu için havaya açıldı
Manisa'nın adını dünyaya duyuran mesir macunu, 464. kez Sultan...
Erdoğan en güçlü 100 isim arasında
Erdoğan en güçlü 100 isim arasında
TIME dergisinin her yıl geleneksel olarak yaptığı "Dünyanın En Güçlü...
Dünyanın geleceği eğlencede
Dünyanın geleceği eğlencede
Reklam Verenler Derneği As Başkanı, işadamı Caner Tunaman "Dünya...
Bu Türkler de çok oluyor!
Bu Türkler de çok oluyor!
Aslında bir-iki kişi değiller... Amerika'da yaşayan Türk...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Bilgi ve Yaşam | Sarı Sayfalar | Otomobil
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.