Nestle Türkiye yönetici Clayton, yeni ürünleri öncelikle Türk tüketiciler üzerinde test ettiklerini açıkladı. Clayton "Kahvede doğru tat ve aromada Türkler'e güveniyoruz" dedi.
***
Önce Türkler OK veriyor, Nescafe üretime geçiyor
NESTLE Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Ticaret Müdürü Trevor Clayton, Nestle'nin en stratejik markası olan Nescafe'nin bugün dünyada ve Türkiye'de en çok tüketilen kahve markası olduğunu söyledi. Clayton, ''Dünyada her saniye 4 bin 400 fincan Nescafe içilmektedir. Bu rakam yılda 140 milyar fincanlık bir tüketime işaret ediyor. Nescafe dünyada hazır kahve sektöründe yüzde 57'lik bir pazar payı ile liderliğini sürdürüyor'' dedi. Küresel kalite standartlarını kullanarak üretim yaparken, Türk tüketicisinin hazır kahve tadından ne beklediğini bilerek hareket ettiklerini söyleyen Trevor Clayton, Nestle'nin yeni ürünlerinin tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında yaptığı konuşmada şu bilgileri verdi: ''Yeni bir ürün geliştirme sürecinde ürünlerin tadını ve aromasını öncelikle Türkiye'deki hedef kitle üzerinde test ediyoruz. Onların yorumları doğru aroma ve tadı belirlememizde en önemli kriteri oluşturuyor. Türk tüketicisi çok güçlü bir kahve kültürüne sahip. Bu günlük dile de yansıyor. Kahvaltı sözcüğü bile kahveden önce anlamı taşıyor'' dedi.
ÜÇ YENİ ÜRÜN Nescafe, 3 yeni ürünü Cappuccino, Alta Rica ve Cap Colombie'i piyasaya sundu. Nestle Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Ahter Kutadgu basın toplantısında yaptığı konuşmada, Nescafe'nin, Nestle'nin ana faaliyet alanlarında hızlı ve kararlı büyüme hedefine katkıda bulunan en stratejik markalardan biri olduğunu belirtti.