Kampanya nasıl havaya uçtu?
İSTANBUL'da yaşanan bombalı saldırılar pek çok cana mal oldu. İnsanlar yaralandı, psikolojik travma geçirdi. Bir de saldırıların mali boyutu vardı. Onlar birkaç sıradan rakam olarak gazete sütunlarının arasına sıkıştı. Ama bir de kamuoyunun bilmediği "gizli zararlar" meydana geldi. İşte onlardan biri: Renault Megane, "Uçmanın keyfini yolda yaşayın" sloganıyla yüzbinlerce dolar tutarında bir reklam kampanyası başlatmıştı. Levent'teki patlamanın ardından bir gazetede harap olmuş bir Renault Megane otomobilin fotoğrafı, ardındaki reklam panosunda ise "Uçmanın keyfini yolda yaşayın" sloganı yer aldı. Bu görüntü üzerine yüzbinlerce dolarlık kampanya durduruldu, yeni rezervasyonlar ve kreatif çalışmalar iptal edildi.
|