Dün, Bugün, Yarın
MediaCat dergisi 10'uncu yılını kutlarken bir kitap yayınladı. Adı: Marka Dolu Marka... Kitabı hazırlayanlar içeriği ile ilgili şu notu düşmüşler: Pazarlama iletişiminin dünü, bugünü ve yarınına dair mürekkebi kurumamış yazılar... Soyadı sırasıyla şu uzmanların yazılarına yer verilmiş: Alaeddin Asna, Güven Borça, Vural Çakır, Nesteren Davutoğlu, Salim Kadıbeşegil, Fatoş Karahasan, Haluk Mesçi, Yavuz Odabaşı, Yavuz Özçelik, Necati Özkan, Ali Saydam, Ferruh Uztuğ, Alper Üner... Gördüğünüz gibi hasbelkader bizim de çorbada tuzumuz var. İddiasızlığın iddiasını taşıyan bu kitabı iletişimle ilgilenen (kim ilgilenmiyor ki) her gencin başucu kitabı olarak edinmesinde yarar var.
|