|
 |
|

ANAP ve DTP seçimde ortak
Yerel seçimlerde DTP ile işbirliği yapma kararı alan ANAP, DYP'yi de işbirliğine çağırdı
ANAP ve DTP, yerel seçimde işbirliği yapma kararı aldı. ANAP Genel Başkanı Ali Talip Özdemir, "demokrasi ve laik Türkiye Cumhuriyeti Devleti adına DTP ile bugün gerçekleştirdikleri güç birliğinin önemli olduğunu'' belirterek, "Diğer siyasi partilerle de biraraya gelerek büyük bir oluşum olacağız'' dedi. "Merkezde bulunan partilerin kapris yapmadan biraraya gelerek Seçim ve Siyasi Partiler kanunlarını değiştirmeleri gerektiğini'' kaydeden Özdemir, yerel seçimlerin 2 turlu gerçekleştirilmesi önerisinde bulundu. ANAP lideri Özdemir, bu uygulamanın tüm dünyada verimli sonuçlar ortaya çıkardığını anlatarak, "Bizim bugün yaptığımız beraberlik iki turlu seçimin başlangıcıdır'' diye konuştu.
Toplantıyı izleyen ANAP ve DTP'lilere de seslenen Ali Talip Özdemir, "Çıkın, elinizde bayraklarınızla her tarafta bu beraberliği ilan edin. Bu yiğitçe bir davranış olacak'' şeklinde konuştu. Özdemir, "daha önce DYP'ye yaptığı işbirliği çağrısının hala geçerli olduğunu'' da belirterek, "Sayın Ağar'a yaptığımız teklif hala geçerli. Merkez burada, adres burada...'' dedi.
Haberleri gazete sayfası görüntüsünde okumak için
SABAH e-Medya"ya
tıklayın
|
|
|
|