kapat
14.02.2002
 SON DAKİKA
 EDİTÖR
 YAZARLAR
 HABER İNDEKS
banner
 EKONOMİ
 FİNANS
 MARKET
banner
 TÜRKİYE
 DÜNYA
 POLİTİKA
 SPOR
 GALOP
 MAGAZİN
 SAĞLIK
 KAMPUS
 HYDEPARK
 İNANÇ
 ANKETLER
 ŞAMDAN
 DİYET
 TATLILAR
 CİNSELLİK
 PAZAR SABAH
 KİTAP
 SİNEMA
 SANAT
 RENKLER
 GURME
 TARİH
 SUNNY
 HİGH-TECH
 YAT&TEKNE
 NET YORUM
 NET GÜNDEM
 MELODİ
 ASTROLOJİ
 SARI SAYFA
 METEO
 TRAFİK
 ŞANS&OYUN
 ACİL TEL
 KÜNYE
 WEB REKLAM
 ARŞİV
 

Hem taksit hem sürpriz yapacak

Yapı Kredi Bankası, 3.5 milyon kredi kartını bir gecede taksitkarta dönüştürdü.
Bu kart sadece taksit yapıp puan kazandırmakla kalmayacak, müşterinin alışveriş özelliğine göre 'kişiye özel sürprizler' de yapacak. Yapı Kredi'nin aylardır üzerinde çalıştığı kredi kartını taksitli karta dönüştürme projesi sonunda hayata geçti ve dün itibariyle 3.5 milyon kredi kartı hem taksit karta dönüştü, hem de hedef puanlar alışverişe açıldı. Yani kart savaşları başladı. Öyle ki, İş Bankası sıkı rakip olduğunu göstermek istercesine, Yapı Kredi'den bir hafta önce bütün kredi kartlarını taksit karta dönüştürdü. Bir kredi kartı olmamasına rağmen pazarda lider konumunda olan Advantage, ciddi yenilikler içerisinde olduğunu ilk ağızdan yani Cem Boyner'den duyurdu. Aralarında Garanti'nin Bonus'u ve Akbank'ın Axess'in de bulunduğu diğer kartlarla ilgili yenilikler de açıklanmaya başladı.

Bankalar arasındaki kart savaşlarının boyutları Yapı Kredi'nin projesiyle aslında daha bir netleşti.

Yapı Kredi Bankası, pazarda bulunan tüm kartların taşıdığı özellikleri taşıması bir yana, müşteri ilişkileri yönetiminde (CRM) diğer kartlardan çok daha üstün bir kart yarattıkları iddiasında açıkça bulundu. Bankanın müşterisinin satın alma özelliklerini takip ederek süprizler yaşatacak olması, sadece kişiye özel bilgilerle müşterinin dikkatini çekmesi büyük iddia. Bugün itibariyle kredi kartı cirosu 4 milyar dolara ulaşan Yapı Kredi Bankası, agresif pazarlama taktikleriyle bu iddiayı hayata geçirdiğini duyuruyor.

"World imkânlar dünyası" sloganıyla tanıtımı gerçekleştirilen yeni projeyi açıklayan Yapı Kredi Bankası Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nazan Somer, taksitlendirme ve ödüllendirme uygulamasını 3.5 milyon karta taşıdıklarını söyledi.

Yapı Kredi'nin pazara ne kadar iddialı girdiği üye işyeri sayısında kendini gösterdi. Dün itibariyle 15 bin üye işyerini kapsayan banka, yıl içerisinde bu rakamı 30 bine çıkarmayı hedefliyor.

Bu rakamların, pazardaki diğer taksitli kart ya da taksitli kredi kartına sahip bankaların rakamlarından çok daha yüksek olduğunu hatırlatalım.

Somer, kredi kartı kullanıcılarının kartın kendilerine ödüllendirme ve taksitlendirme özelliklerinden daha fazlasını sunmasını isterken, üye işyerlerinin ise müşteri odaklı pazarlama taktiklerini uygulayabilmeyi, sadık ve mutlu müşteri kitleleri yaratmayı amaçladığını belirtti.

Worldcard'ın hem kredi kartı kullanıcısına hem de üye işyerine bu isteklerini gerçekleştirme olanağı sunduğunu kaydeden Somer, sistemin farklı alışveriş alışkanlıklarına göre özel olanaklar sunulmasına olanak sağladığını söyledi. 2 ila 12 ay arasında taksit olanağı tanıyan kartın alışverişlerde puan ve armağanlar kazandırdığını anlatan Somer, kullanıcıların www.worldcard.com.tr adresinden ücretsiz e-posta da alabileceklerini dile getirdi.



<< Geri dön Yazıcıya yolla Favorilere Ekle Ana Sayfa Yap

Copyright © 2002, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır