kapat

24.05.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Superonline
Sabah Künye
Atayatirim
Sofra
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
KISA KISA KISA

Telekom internette tekel istemiyor
Türk Telekom Üst Kurulu Başkanı Fatih Mehmet Yurdal, Türk Telekom'un, internette altyapının tekel olmaktan çıkması için çalıştığını belirtti. Dünyaca ünlü internet uzmanlarını biraraya getiren "Cisco Expo 2000" toplantısının açılışında bir konuşma yapan Telekomünikasyon Kurumu Başkanı Fatih Mehmet Yurdal, Türkiye'de internet alanında hızlı bir gelişme ve büyüme yaşandığını vurguladı. Yurdal, "Türk Telekom, internette altyapının tekel olmaktan çıkması için çalışıyor. Bugün veri-ses gibi bazı şeyler hala tekel ama bunlar kısa süre sonra ortadan kalkacak. Biz, internette uygun altyapıyı sağlayacağız, özel şirketler de bu altyapı üzerinde istedikleri hizmeti verebilecekler" diye konuştu.

Toyotasa hakkında her şey web sitesinde
Toyotasa'nIn internet ortamındaki kurumsal iletişim için oluşturduğu web sitesi kullanıma açıldı. Sitede Türkiye'de pazarlanan tüm Toyota modellerinin teknik özellik, donanım, aksesuar ve fiyat bilgilerine https://www.toyotasa.com.tr adresinden kolayca ulaşmak mümkün. Toyota Plaza adresleri, müşterilere verilen satış ve satış sonrası hizmetler, kullanılmış araç sistemi, filo satış bilgileri, kredi hesaplama tabloları, kampanya haberleri, motor sporları haberleri gibi bilgilere sahip site, bugüne kadar 4000 internet kullanıcısı tarafından ziyaret edildi.

İnternette görüntülü bankacılık hizmeti
OsmanlI Bankası internet şubesi, sektöre getirdiği yeniliklere birisini daha ekledi. Nisan 2000'den bu yana pilot olarak chat uygulamasını başlatan internet şubesi, tüm müşterilerine "görüntülü f-chat" hizmeti vermeye başladı. Osmanlı Bankası İnternet Şubesi'nin "görüntülü f-chat" hizmetiyle, klasik chat'ten farkıl olarak; müşteriler kendileriyle ilgilenen müşteri temsilcisinin, müşteri temsilcileri de görüştükleri müşterinin fotoğrafını ekrandan görebiliyor ve işlemlerini yapabiliyor.

EMİN ÖZTÜRK


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır