|
Altınyıldız'da kadın-erkek eşit
47 yıllık erkek markası Altınyıldız, 2000'li yıllarda kadınları da 'NetWork' markasıyla giydirecek
ALTINYILDIZ, sadece Türk kadınını değil, dünyanın bir çok ülkesindeki kadınları da giydirmeyi hedeflediği için yeni markaya NetWork adı verildi.
İstanbul'un en yüksek gökdelenlerine dev reklamlar vererek yeni markasını ve kadın konfeksiyonundaki iddiasını duyuran Altınyıldız, kendine NetWork kadını olarak ünlü manken Eyşan Özhim'i seçti. Özhim, 3 yıl boyunca NetWork kampanyasının modelliğini yapacak.
17 yeni kadın mağazası
NetWork'u "Sahici, özgün, kendine güvenen, yalın ve özgür" olarak tanımlayan Altınyıldız'ın Genel Müdürü Mehmet Hotiç, 17 mağazayla 2000'li yılların aktif kadının yaşamına girdiklerini söyledi. NetWork'un global bir bakış açısı ve minimalist bir yaşam tarzını yansıttığını anlatan Hotiç, sektörde farklılık yaratacaklarını, kalitesi ve trendi ile evrensel olacaklarını söyledi.
Hotiç, "Bu şimdiye kadar çok az sayıda tekstil şirketinin cesaret edebildiği bir dikey entegrasyon. Hedefimiz 2001 yılında konfeksiyon ve mağazacılığın en az tekstilin büyüklüğüne ulaşması" dedi.
NetWork kampanyasının fotoğrafları da dünyanın usta fotoğrafçılarından, ABD Elle dergisinin yaratıcı direktörü Gilles Ben Simon tarafından çekildi.
NetWork'un kadın koleksiyonu 25 renkten hazırlanan etek, pantolon, elbise, ceket, triko, bluzu kapsayan 350 modelden oluşuyor. NetWork erkeği ise 110 renkten hazırlanan takı, kravat, triko, gömlek, pantolon ve kemeri içeriyor.
Fiyatlar uygun
NetWork'un kolleksiyonundan bazı fiyatlar: Ceket, 85-125 milyon, pantolon 49-69 milyon, etek 39-65 milyon, elbise 75-105 milyon, bluz 35-65 milyon, triko 45-85 milyon, ayakkabı 75-105 milyon ve gömlek de 29-35 milyon lira.
|
Copyright © 1999, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|