Turkcell'in tüm bilgi ve içerik hizmetlerini topladığı Turkcell-im servisi "Şampiyonlar Ligi" gibi oyunları uluslararası anlaşmalarla cebe taşıyor.
Hava durumundan haberlere, oyundan müziğe 100'e yakın farklı pakete sahip Turkcell- im servisi cep telefonun sahip olduğu yeteneğe göre farklı arayüzlerle tüketiciye sunuluyor. EA Games ile yapılan anlaşma sonucu "Şampiyonlar Ligi" gibi pek çok popüler oyun Turkcell aboneleri tarafından oynanabilecek. Yurtdışında piyasaya çıkan albümler EMI ile yapılan anlaşmalar sonucunda cep telefonuna en yeni şarkılar indirilebilecek. Turkcell Katma Değerli Servisler Genel Müdür Yardımcısı Cenk Serdar içerik servisleri konusunda Turkcell'in dünyada başarılı olan birkaç operatörden biri olduğunu söylüyor. Serdar "Turkcell iş ortaklarıyla birlikte yüzlerce servisi ve ürünü müşterisine taşıyor. Bizim sunduğumuz servislerin kalitesi Avrupa'da 2'inci nesil altyapıya sahip operatörlerde bile yok" dedi. SIKINTI
BİTİYOR 100'e yakın servisin tüm Turkcell abonelerine anlatmanın kolay olmadığını bildiklerini söyleyen Serdar, "Sıkılan adam" çizgi karakterinin kendilerine yardımcı olacağını belirterek sözlerine şöyle devam etti: "Günlük hayatta çözüm bulamadığı sorunlar için canı sıkılan veya tek başına kaldığında eğlenemediği için canı sıkılan adam yeni servislerle sıkıntıdan kurtulacak. Turkcell-im'le abonelerimiz bundan böyle servislerimizi ayrı ayrı yerlerde aramak, servis numarası ezberlemek, mesaj atma, zorunda kalmayacaklar. Kolay ulaşılması için Bugün, Eğlence, Müzik,Chat/Mesaj, Spor ve Asistan olmak üzere 6 kategorisi bulunuyor. şirketlerinden EMI, global oyun sektörünün liderlerinden EA GAMES ve Türkiye ve dünya gençliğinin yakından takip ettiği lider müzik kanalı MTV gibi birçok uluslararası ortak da içerikleriyle yer alıyor. Abonenin hangi telefonu kullanırsa kullansın en kısa sürede aradığı bilgiye ve servise erişmesini hedefledik" Cenk Serdar GPRSLAND ve Shubuo'dan sonra farklı bir marka yatırımı yapılmasının hata olup olmadığıyla ilgili soruya yeni içeriğin tüm Turkcell servislerini kapsadığını söyledi. Shubuo ve GPRSLAND konusunda elde edilen deneyimi Turkcell- im projesinde kullandıklarını belirten Serdar, "Dünyada her operatör yüzlerce servisi kullanıma sunarken her servisin başarıya ulaşmasını beklemezsiniz. Biz hem kişiselleştirme konusunda hem de servislerin kullanımının kolaylığı konusunda aşama kaydettiğimizi düşünüyoruz" şeklinde konuştu.
VERGİLER DÜŞMELİ Vergilerin mobil internet servislerinin gelişimine engel olduğunun altını çizen Serdar, "Mobil iletişimde sabit telefon altyapısına göre vergiler yüksek. Bu mobil internet servislerini de olumsuz etkiliyor. Kullanım oranı düşünce Telekom sektöründeki istihdam da artmıyor. 3'üncü nesil mobil altyapıyla birlikte servislerin sayı-sının ve çeşitliliğinin artmasını bekliyoruz. Bu hem istihdamın hem de farklı servisler konusunda deneyim elde etmemizi sağlayacak" dedi.