Turkcell, katma değerli ürün, servis ve tüm internet uygulamalarını Turkcell-im çatısı altında topladı.
Cep telefonunda müzik, spor, oyun eğlence, günlük haber ve bilgi servisleri Turkcell aboneleri için ortak noktada buluşuyor. Turkcell, önceleri Shubuo altında bulunan uygulamaları genişleterek tüm servislerini Turkcell-im markası altında toplandı Turkcell cepte eğlence, bilgi ve haber servislerinin tek bir çatı altında Turkcell-im markasında topluyor. İnternet kullanımının yaygınlaşması mobil hızlı internet gelirlerini artırmayı hedefleyen Turkcell artık servis hazırlamaktan çok düzenleyici olmayı hedefliyor. Turkcell'in katma değerli servislerinin toplam gelir içindeki payı yüzde 13 civarında. Bu oran
Avrupalı operatörlere yakın olsa da Turkcell 3. Nesil servislere ve özellikle Telsim'i satın alan Vodafone'un katma değerli servisleri Vodafone Live markasına karşı kendi servislerinin kullanımını ve bilinirliğini artırmak istiyor. GSM operatörleri azalan ses gelirine karşı müzik, oyun, sohbet gibi eğlence, bilgi ve haber servislerine yatırım yapıyor. Turkcell'de bu doğrultuda Shubuo markası altında topladığı katma değerli servisleri Turkcell-im markası altına taşıdı. Turkcell Katma Değerli Servisler Genel Müdür Yardımcısı Cenk Serdar, servisler gelişirken Turkcell'in öncürolü oynayarak kullanımı özendirdiğini, şimdi kendilerinin yapım işinden çekilip tamamen düzenleyici rollerine odaklanmayı arzu ettiklerini söyledi. Serdar, "Turkcellim, zengin içeriği ve kullanım kolaylığıyla mobil internetin yaygınlaşmasında ve pazarın gelişiminde itici bir güç olacaktır. Turkcell-im'le abonelerimiz bundan böyle servislerimizi ayrı ayrı yerlerde aramak, servis numarası ezberlemek, mesaj atma, zorunda kalmayacaklar." dedi. 31 Ekim 2006'ya kadar ücretsiz gezilebilecek olan Turkcell-im'e hem cep telefonundan, hem de bilgisayardan web adresinden ulaşılabiliyor.