Markaların mağaza bulma kavgası bitmeyecek gibi... Önümüzdeki 3-5 yıl çok hareketli olacak. Çok proje var. Bir süre sonra bunların doğru aksta olup olmadığı daha çok konuşulur olacak.; ama rekabet artık alışveriş merkezleri arasında olacak. Piyasada şöyle bir şey var, "Aman alışveriş merkezine gir de, gerisi önemli değil". Marka olmak için başlangıçta bu gerekiyor, ama yetmiyor alışveriş merkezleri. Çok fazla marka girdi Türkiye'ye. Bir sürü yabancı marka girdi, bir sürü yerli de kendine çeki düzen yabancı markanın sahibi beni Almanya merkeze şikayet etti, "Ben önemli bir markayım ama sizin yönettiğiniz alışveriş merkezlerinde bana yer vermiyorlar" diye. Yabancı olması da önemli değil. Bir alışveriş merkezinde 40-150 milyon dolarlara varan yatırımı konuşuyorsunuz. Dolayısıyla bu yatırımcının aldığı riske saygı duymak, marka seçimini de iyi yapmak gerek. Bu da hem markanın hem alışveriş merkezi sahibinin kazandığı bir ortam yaratmak demektir.