Pepsi Futbol Platformu 2006 yılında, futbola daha da fazla ağırlık verecek. Pepsi, bu hedef doğrultusunda 2006 yılına özel üretilen ve "Futbolun yeni tadı" olarak tanımlanan limon ve zencefil aromalı Pepsi Gold ile Türk gazlı içecek pazarına yeni bir ürün sundu. Pepsi Bottling Group Türkiye Pazarlama Başkan Yardımcısı Okay Eğdirici, Pepsi Türkiye'nin dünyada büyüklük bakımından 12'nci sırada; ama büyüme oranı olarak dünyadaki ilk 5 ülkesi arasında olduğunu, bu yüzden de Pepsi'nin önem verdiği pazarların başında geldiğini belirtti. Eğdirici, 2.6
milyar litre büyüklüğe sahip Türkiye gazlı içecek pazarında Pepsi'nin geçtiğimiz yıl yüzde 13 büyüdüğünü vurguladı.