Mey talebe göre marka çıkaracak
Özelleştirmeden bu yana markalarını güncelleştirdiklerini söyleyen Mey İçki Pazarlama Direktörü Cihan Kırımlı, "Her tüketici talebine göre farklı bir markayla ortaya çıkıp, talebe cevap vermeyi planlıyoruz" dedi. Dünya markaları yaratma vizyonu üzerinde çalıştıklarını söyleyen Kırımlı, geçtiğimiz yıl 4 milyon litre ile alanlarında ihracat rekoru kırdıklarını hatırlattı. Markaların kültürden beslendiğini ve ürünlerin ihracatı yapılırken ürünle ilgili adetlerin de tanıtıldığını söyleyen Kırımlı, "Yurtdışında Türk kültürünü anlatmadan markalar
yaratmak mümkün değil" diye konuştu. Yıl sonuna kadar ihracatta yüzde 20'lik ve iç pazar satışlarında yüzde 10'- luk artış hedeflediklerini kaydeden Yıldırım, "Şarap ve bira Türkiye'de çok hızlı yükseliyor. Rakı tüketimi 80 milyon litreden 45'e kadar indi" dedi.
|