GıdaSa İçecek Pazarlama Müdürü Elif Göktaş, Deren ile girdikleri çay pazarında ciddi potansiyel olduğunu belirterek, "İddialı bir oyuncu olacağız" dedi.
SabancıGrubu şirketlerinden GıdaSa'nın İçecek Pazarlama Müdürü Elif Göktaş, GıdaSa'nın çay pazarını sevdiğini belirterek, "Pazar hoşumuza gitti. Ciddi bir potansiyel var. Deren de 2006 yılında yenilikçi ve kaliteli imajıyla sektörde iddialı bir oyuncu olacak'' dedi. GıdaSa'nın şubatta 'Deren' markasıyla bütün kategorilerde çay pazarına girdiğini anımsatan Göktaş yaklaşık 170 bin ton büyüklüğündeki çay pazarının yüzde 94'ünü dökme çayların oluşturduğunu, kalan kısmın ise küçük, ancak katma değeri yüksek ürünlerden oluştuğunu ifade etti. Dökme çay pazarında şu an devlet tekeli bulunduğunu ifade eden Göktaş, Deren'in de bu alanda özel ürünlerle farklılaşmaya çalıştığını, önümüzdeki dönemde de farklı fiyat seviyelerinde dökme çay üreteceklerini söyledi. Bardak ve demlik poşet kategorilerinde ise güçlü bir ikincilik hedeflediklerini bildiren Göktaş, şimdi bitki çayına biraz daha odaklanacaklarını söyledi.